Hej
Det med at være nervøs for om der overhovedet var liv, var faktisk også min største bekymring. Det andet havde jeg ligesom ikke rigtig tænkt ville ske.
Og nej, jeg synes ikke der er noget at se. Har fået meget ømme bryster og måske en lille bule på maven, men man skal se godt efter

Fik faktisk lige en kompliment i omklædningsrummet igår, om at jeg havde sådan en fin lille talje, det varer nok ikke ved
Ang. scanning i dag gik det sådan:
Det var en overlæge der scannede og han havde noget mere styr på tingene. Kunne svare på spørgsmål osv.
Først scannede han igennem de ting der kan være indikator for Downs ud over nakkefolden.
Blæren var lille som den helst skal være.
Hjerteklappen fungerede som den skulle.
Blodårer (eller sådan noget) var som det skulle være.
Der var fint næseben.
Med disse ting steg tallet så det var 1:498 -jubiii
Men så kiggede han på de scanningsbilleder der var målt ud fra i Svendborg og nu ville han godt lige scanne igen. Han målte så nakkefolden, som han ellers ikke havde målt da det jo var gjort, og med de nye målinger endte vi så på 1:82 -ØV.
Så der står vi så nu. Han var meget forstående og sagde at vi bare skulle henvende os hvis der kom spørgsmål. Hvis vi stadig ikke ønskede moderkagebiopsi eller fostervandsprøve, anbefalede han at jeg blev scannet i Odense til misdannelsesscanning, da der så skulle scannes noget mere omhyggeligt. Så det ender det jo nok med.
Alt i alt var det dejligt med kompetent behandling, men træls besked.
Kh. Snebold

Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet