næh vi er ikke startet i mødregruppe endnu,da jeg har bedt om at vente til vi har været til kontrol med Malthe i skejby på onsdag....og ja eg vil være den i gruppen, de andre går chokeret hjem og fortæller om...men hvad det overlever vi jo nok:-D
Derudover har jeg 4 veninder, hvor de og jeg har født inden for en månede, så vi snakker dagligt sammen...eller sms´er nok mest:-)
Vi har bøvlet en del med luft i maven hos Malthe, så nu får han Mylicon-dråber og de har virkelig hjulpet ham:-) derud over tror vi ikke han har kræfter nok til at blive ammet hele dagen, så vi er startet med at give ham flaske om aftenen....fortrinsvis med udmalket mælk men også MME...så jeg ikke skal amme eller malke ud dagen lang

...og det har allerede haft effekt...vi har en dreng der ikke får nogle voldsomme skrigeture og som sover flere sammenhængende timer...i nat sov han 6.5 timer i træk og hele dagen igennem har han sovet 4 timer sammenhængende....
og så kan det være han også har taget mere end 50gr på på en uge, som han ellers kun har gjort de sidste 2 uger....
Ja så har jeg fået en henvisning til en psykolog så jeg kan få snakket hele forløbet igennem...det kan jeg mærke jeg trænger til...har det stadig som om det er en ond drøm jeg bare skal vågne op fra....og så er jeg belvet bange for næste opereation han skal igennem.....såeh...
men ellers går det fremad her:-) (kæresten er hjemme halvanden uge endnu...skønt:-))