BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

mødregruppe

mødregruppe

Indlægaf anette » tors, 06. august 2009 14:45

Hej med jer.
Så har Silas og jeg været til mødregruppe for første gang idag, har I været afsted? Det var dejligt at mødes med nogen i samme situation og snakke.
Min kæreste er startet på arbejde i denne uge, efter 2 måneder herhjemme trængte han også til at komme afsted - og silas og jeg nyder bare tiden herhjemme. Vi sover lidt længe og tager tingene som de kommer, han sover en lang middagssøvn, så der kan jeg nå at købe ind eller gøre have rent (vi har en lille have!).
Vi skal mødes i mødregruppen igen om 14 dage, denne gang hos mig.
Det er ikke meget der bliver skrevet herinde, men I har vel travlt med at passe babyerne....
Hyg jer:-) Knus Anette
anette
anette

Geografisk sted: 7400 herning

Indlægaf dmi » tors, 06. august 2009 20:21

Hejsa
Ja vi er også startet i mødre gruppe. Det gjorde vi ret hurtigt efter jeg kom jeg fra sygehuset. Jeg synes også det er meget rart. Vi er 8 stk. det har jeg ladet mig fortælle at det er mange. Der er så 2 der nu har 3 børn, 2 der har 2 børn og så er vi 3 der er førstegang. Så det er en spredt skare. Men det er ok. Så lære vi nye noget af de gamle. Vi mødes en gang om ugen. Det er dejligt at have en fast ting man skal, så man kommer lidt ud.
Ja det er ikke meget der sker herinde, der er skrevet lidt i forøldre 2009 men det er ikke meget.
Men vi trives, det er også hårdt men alt det gode opvejer det.
Jeg har i nat fået 5 timers sammenhængende søvn, det var dejligt men også lidt mærkligt. Nu må vi se om han bliver ved med det.
GÃ¥r det ellers godt hos jer andre, kan i holde varmen ud ??
KNus
dmi
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf anjaras » tors, 06. august 2009 23:02

næh vi er ikke startet i mødregruppe endnu,da jeg har bedt om at vente til vi har været til kontrol med Malthe i skejby på onsdag....og ja eg vil være den i gruppen, de andre går chokeret hjem og fortæller om...men hvad det overlever vi jo nok:-D
Derudover har jeg 4 veninder, hvor de og jeg har født inden for en månede, så vi snakker dagligt sammen...eller sms´er nok mest:-)
Vi har bøvlet en del med luft i maven hos Malthe, så nu får han Mylicon-dråber og de har virkelig hjulpet ham:-) derud over tror vi ikke han har kræfter nok til at blive ammet hele dagen, så vi er startet med at give ham flaske om aftenen....fortrinsvis med udmalket mælk men også MME...så jeg ikke skal amme eller malke ud dagen lang :-)...og det har allerede haft effekt...vi har en dreng der ikke får nogle voldsomme skrigeture og som sover flere sammenhængende timer...i nat sov han 6.5 timer i træk og hele dagen igennem har han sovet 4 timer sammenhængende....:-)
og så kan det være han også har taget mere end 50gr på på en uge, som han ellers kun har gjort de sidste 2 uger....
Ja så har jeg fået en henvisning til en psykolog så jeg kan få snakket hele forløbet igennem...det kan jeg mærke jeg trænger til...har det stadig som om det er en ond drøm jeg bare skal vågne op fra....og så er jeg belvet bange for næste opereation han skal igennem.....såeh...
men ellers går det fremad her:-) (kæresten er hjemme halvanden uge endnu...skønt:-))
anjaras

Geografisk sted: odense

Indlægaf sandra Andersen » søn, 13. september 2009 20:49

Hei, vi startede også op her den 10. og vi er nu enig om at vi gerne ville havestartet lidttidligere.. men det er nu dejligt at have kommet igang... er så dejlig at snakke med andre om udvikling og, ja, alt....
jeg nyder virkelig at gå i mødregruppe...
vi er 6 i vor gruppe, men vi var kun 4 her den første gang. så glæder migtil at møde de to sidste...
Hilsen sandra
mor til JK 020107 og Johan 250609
sandra Andersen

Tilbage til Termin 2009