Så er jeg også gået på barsel, og har brugt den første uge på at fylde min kalender op med aftaler og planer, da jeg er ekstremt dårlig til at gå hjemme. Skla helst sktivere mig selv, ellers bliver jeg rastløs. Var dog på kursus på arbejdet en enkelt dag i ugens løb, synes, det er mega svært at slippe helt, men har ikke tjekket mail etc de sidste dage, for jeg kan jo intet stille op alligevel. Men det er svært at hive stikket. Har kastet mig over at slibe vores vinduer ned udendørs, de trænger gevaldigt til en overhaling, men det er et større projekt end beregnet, og afhænger selvfølgelig af godt vejr, hvilket det ikke er i øjeblikket

.
I næste uge tager jeg ned til min familie på Falster og er en lille uge og hygger mig, og mon så ikke jeg er ved at være i 'barsels/feriemode' og har sluppet tankerne til arbejdet helt. Jeg håber det!!
Der er meget sparsom fødselsforberedelse i Silkeborg: 3 fællesmøder a 1,5 time på frivillig basis om at være gravid i 1. trimester, amning i 2-3- trimester og fødsel i 3. trimester. Har også meldt mig til gravid yoga, hvor jeg håber at høre lidt om fødselsstillinger, vejrtrækning etc. Men det er også det, desværre, kunne godt tænke mig et par mindre gruppemøder ved JM forud for fødslen for at blive lidt klogere/roligere på hvad man kan forvente. Men sådan er det desværre ikke

. Ellers alt vel her, maven er stadig ivejen, og synes ind imellem det strækker lidt i højre side under maven, men alting giver sig jo også enormt her den sidste tid. Min læge skønnede foster til at være 2500 g i sidste uge, så regner med den vokser som den skal

. Håber, alt er vel med Jer og at I er ved at være beredet. Nu nærmer det sig for alvor
KH Dat