BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Langt til fødderne...

Indlægaf dat » fre, 04. september 2009 19:12

Så kom jeg til JM, og alt så fint ud. Hun vurderede bebs til at være omkring 3200 g., så det var fint. Jeg fik endnu en tid dagen før min termin d. 18. september, så må vi se, om det bliver sidste gang. I nat måtte jeg op og tisse hver time, og desuden var bebs vågen - eller vågnede konstant, når jeg stod op - så jeg har sovet af h... til. Det er helt galt, når jeg ligger på ryggen, så trykker baby for alvor på blæren! Havde desuden ondt i maven i nat, jeg lider ret meget af hård mave pga jernpræparater, og i nat var der bare nærmest stoppet, så jeg følte, jeg skulle eksplodere. Pragtfuldt, altimens 3 kg baby bokser på ens indre organer konstant. Og da jeg endelig faldt i søvn havde jeg mareridt, som så mange andre nætter den sidste tid. Er det også noget, I andre oplever - altså at have mareridt om alt muligt mærkeligt?
Nåh, bortset fra det har det været en god dag, nu skal jeg se Pigen der legede med ilden og hygge med slik med min søde mand.
God weekend til Jer herinde!
KH DAt :alien:
KH Dat
dat

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Mor31 » fre, 04. september 2009 23:26

Ã…hh yes, vi er vist meget ens med alting lyder det til.

Jeg har det samme med at skulle tisse hver time. Og jeg har også ondt i livmoderen når jeg kommer til at ligge på ryggen ... og det er normalt sådan jeg sover bedst, så min krop VIL bare ligge sådan.

Desuden kan jeg bare drikke 2 store glas vand i timen når jeg alligevel er oppe, er SÅ tørstig :-) Min dreng vågner også når jeg er oppe.

Jeg drømmer også rigtig meget, og har marerids-agtige drømme. Mest sådan noget med at skulle være mor og ikke kunne klare det: f.eks at jeg glemmer mit barn et sted eller glemmer at skifte ham i flere døgn :oops: .. ikke særlig rare drømme. Det var det samme første gang jeg var gravid, og det går heldigvis væk igen når man har født (haha, ja for så når man slet ikke at drømme før baby vågner igen) Puhhaaa ... det er det eneste jeg IKKE glæder mig til, men sådan er det jo bare.

God weekend til dig også :_)
Brugeravatar
Mor31

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Snebold » lør, 05. september 2009 11:29

Ja så skal jeg da ikke klage, er kun oppe 2-3 gange i løbet af en nat :lol: Og ligger uden problemer på ryggen og sover.
Men er nu noget mere vågen om natten end jeg plejer. Har dog ikke drømt ret meget, så på den front er her helt stille og roligt.
Men det bliver nu spændende at se hvem af os der først melder ind med veer ;-)
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf dat » lør, 05. september 2009 12:52

Åhhh, glæde, har sovet hele natten og bebs ligeså. Kun oppe en gang i nat og så tidligt imorges. Vasker det sidste læs af alt det tøj/sengetøj, vi har arvet fra Gud og hvermand, og har fundet det tøj/sengetøj, vi skal have med til baby på sygehuset ifm fødslen. Mangler så bare at pakke lidt til mig selv - har I pakket, og hvad tager I med i fødselstasken?
God weekend til Jer!
KH Dat
KH Dat
dat

Indlægaf Mor31 » lør, 05. september 2009 22:29

Sjovt nok var jeg også kun oppe 1 gang i nat ... kl. 4.30.

Jeg har pakket taske, har fået lov til at komme på patienthotellet fordi det er 8½ år siden jeg sidst fødte og fordi jeg skal være alene.

Jeg tager alt muligt med ... som til en weekend-tur. Tøj til 2 dage og toiletartikler, kamera, lader, mobil, penge og læsestof.

Og så til baby/andet baby-relateret: Bleer, et par forskellige sutter, tøj til til 2 dage, ammeindlæg, autostol, dyne, køredragt, et par huer (de der hjelme) og stofbleer.

Jeg har også pakket lidt underholdning til min store søn som skal være hos mig på hotellet: Tusher + papir, min minicomputer med internet og PSP´en med film og spil på.

Det var vist det. Men det fylder også meget synes jeg.
Brugeravatar
Mor31

Indlægaf dat » tors, 10. september 2009 13:09

Kære Mor 31, ved ikke, om du har læst Snebolds indlæg, men det er så hjerteskærende, hvad hun skal igennem, jeg er helt opløst over det.
Nu må vi herinde i septembergruppen sende hinanden alle mulige gode og skønne tanker, og minde hinanden om, hvor fantastisk en situation vi er kommet i. Vi har alle gået igennem sunde graviditeter uden mange problemer og svinkeærinder ud over det sædvanlige, og skal prise os lykkelige over, at være nået så langt. Livet er en skrøbelig størrelse, og en gennemført graviditet er ikke det samme som et levendefødt barn. Snebold har erfaret dette, og vi må huske på ikke at tage noget her i livet for givet.
Vær glad for Jer selv, Jeres mand, Jeres familie og venner, samt det lille foster vi stadig har i maven. Jeg sender Jer de bedste tanker og beder en stille bøn for, at vi alle føder stærke, levedygtige og raske børn. Igen de varmeste tanker til Snebold, som går så urimeligt meget igennem i denne tid.
Knus og KH fra Dat
KH Dat
dat

Indlægaf Mor31 » tors, 10. september 2009 14:40

Jeg er fuldstændig enig!!! ... Så kan man nok klare både irriterende nætter uden søvn og diverse graviditetsbetonede smerter.
Brugeravatar
Mor31

Foregående

Tilbage til Termin 2009