BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Køn?

Køn?

Indlægaf Snebold » ons, 01. april 2009 20:08

Hej
Håber at alt går godt hos jer!
Jeg er nu blevet scannet igen. Lægen kan stadig ikke finde andre tegn på kromosomfejl end dem de fandt ved nakkefoldsscanningen og doubletesten. Så det er jo skønt.
Til gengæld havde han et bud på hvilket køn det bliver, og selv om han ikke vil lægge hovedet på blokken... så får vi en lille dreng :D
Så nu ved vi lidt om hvordan børneværelset skal indrettes.
Næste scanning er 29. april.

Har I hørt noget om kønnet endnu, og vil I have det at vide?

Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf dat » søn, 05. april 2009 13:02

Hej Snebold
Godt at høre nyt fra dig. Det var dejligt med positive nyheder. Jeg skal til MD scanning d. 30. april, og vi er begge enige om, at kønnet skal være en overraskelse, hvis det kan lade sig gøre. Jeg er i løbet af den sidste uge blevt tyk at se på, sådan mave på en anden måde end tidligere, og jeg synes, det er dejligt, at der nu er ved at ske noget. Har lidt blandede følelser over at være gravid på vej mod halvvejen uden at kunne se 'resultater'. Men nu ligner jeg en, der har levet lidt for godt det sidste stykke tid, så nu glæder jeg mig bare meget til forhåbentlig at kunne mærke liv indefra i løbet af april.
Hvordan har du det, kan du mærke liv, se forandringer osv?
Held og lykke med det hele:-)
KH DAT
KH Dat
dat

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf tinytoons » søn, 05. april 2009 14:07

Hej med jer.

Hvor er det spændende at du, Snebold, allerede nu har fået et bud på barnets køn :). Og det er godt at høre at din seneste skanning ikke viste et værre resultat end forventet.

Vi skal til misdannelses-skanning tirsdag efter påske. Jeg krydser fingre for at alt ser godt ud og håber at de kan se kønnet. Vi vil nemlig meget gerne vide om det er en dreng eller pige. Det gør det mere realistisk og vi vi gerne have "overraskelserne" spredt lidt.

Jeg får efterhånden ofte spørgsmål fra mine kære elever (6.kl.) om jeg kan mærke noget, og må desværre skuffe dem endnu... Men jeg håber jeg kan mærke noget inden for en måneds tid.

Hvad angår det at kan kunne se maven, så er jeg efterhånden blevet spurgt uopfordret et par gange, hvilket kan tyde på at det -også for andre- er ved at være tydeligt. Jeg har igår lagt mit sidste par almindelige bukser væk, så noget er der ihvertfald sket ;).

Jeg håber I har det godt. Og god påske.

Venlig hilsen tinytoons
tinytoons

Geografisk sted: Kolding

Indlægaf Snebold » man, 06. april 2009 20:17

Hej med jer.
Spændende hvordan det går til jeres scanninger. Men glæd jer, det er efterhånden en sjov lille en der ligger derinde. Man kan bare se mange ting :D
Jeg er stadig uden problemer i mit normale tøj, selv om der da efterhånden er lidt mave om aftenen. Men der er absolut ingen der kan se det når jeg har tøj på. Glæder mig som et lille barn, til jeg begynder at se gravid ud, men må nok væbne mig med tålmodighed lidt endnu.
Jeg har heller ikke mærket liv endnu, og har fået at vide, at min moderkage ligger forrest og at det derfor vil gå længere tid før jeg kan mærke noget. Men nu må vi se.

Glæder mig til jeres scannings-opdateringer :D
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Misdannelses-skanning, endda med køn ;)

Indlægaf tinytoons » lør, 18. april 2009 14:51

Hej med jer.

Her en lille update efter min misdannelses-skanning.

Skanningen gik rigtig fint. Det var dejligt igen at få set den lille baby. Alt så fint ud og sygeplejersken var sød til at fortælle hvad vi så.

Da vi var færdige spurgte vi om hun ville kigge efter kønnet. Hun kiggede lidt overrasket på mig og sagde, at hun troede vi allerede vidste det. Hun havde åbenbart set det flere gange. Hun pegede derfor på "de vigtige dele" og det er derfor en dreng :).

Det er dejligt at få kønnet at vide, for så bliver det mere realistisk. Og man kan nøjes med at tænke på halvt så mange navne ;)

Jeg glæder mig til at høre om jeres skanninger også.

Venlig hilsen tinytoons
tinytoons

Geografisk sted: Kolding

Tilbage til Termin 2009