BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Kan man se det på jer?

Kan man se det på jer?

Indlægaf Annette1975 » man, 29. juni 2009 11:54

Hej i dejlige gravide decembermødre.

Er man begyndt at kunne se på jer at i er gravide? Jeg syntes nogle gange det er svært at forholde sig til at jeg er gravid, fordi man overhovedet ikke kan se noget på min krop. Men på den anden side, så glæder jeg mig også over, at jeg ikke behøver at tænke på graviditetstøj endnu.

Hvordan har i det ellers? Jeg kan mærke at min træthed er blevet mindre, dog er jeg stadig mere træt end jeg normal er. Ellers har jeg det ganske udemærket.

Knus Annette
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Trætrold » man, 29. juni 2009 17:19

Hej Annette :D

Jeg får næsten altid en kommentar med på vejen at nu kan man da rigtig se det.. Meeen det kan man nu ikk helt - synes jeg selv - jeg havde noget mave inden jeg blev gravid, men ikke voldsomt, men kan da godt se at maven er vokset lidt og så hen på aftenen, er jeg super meget oppustet så jeg ligner en der er gravid i 7 mdr... :shock:

Jeg kan hodt mærke på meget af mit tøj, at jeg godt kan begynde så småt at købe graviditetstøj - synes det er viiiildt tidligt... :shock:

Jeg kan os godt mærke at min træthed er på retur, selvom jeg stadig er mere træt end jeg ellers ville være.. Og så er jeg begyndt at spise "rigtigt" i snit hver 3-4 time for at holde sulten for døren.. :roll:

Knus Trætrold
Sebastian 030110 <3
Trætrold

Geografisk sted: Roskilde

Tilbage til Termin 2009