BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Jordemoder

Jordemoder

Indlægaf FrkX » ons, 01. april 2009 17:52

Hej

Så kom dagen endelig hvor vi skulle til jordemoder, har glædet mig meget til det.

Alt er stadig super godt, god aktivitet og hjertelyd.

De kan ikke helt finde ud af hvilken vej han vender, men det betyder ikke noget endnu.

Og så bedømte hun ham til at veje omkring 1400-1500 gram, så han vokser godt.

Har I andre været afsted?

MVH FrkX
Mvh FrkX

Billede
FrkX

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf dmi » ons, 01. april 2009 21:34

Hejsa
Nej har ikke været afsted endnu, men skal imorgen. Glæder mig rigtig meget til at høre hvad hun har at sige. Og finde ud af vægt og alt det der.
Jeg er begyndt at glæde mig rigtig meget og kan næsten ikke vente til jeg skal på barsel og til jeg skal møde det lille væsen der tumler rundt inde i min mave.
Det bliver så spændende hvem det er der gemmer sig derinde.
Har det ellers godt, er blevet lidt mere træt igen, er faktisk grydeklar senest kl 22 og det er efter en lille morfar på sofaen om eftermiddagen.
Hvad med dig....har du det ellers godt ?
Knus
dmi
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf FrkX » ons, 01. april 2009 22:31

Hej igen

Kan godt forstå du glæder dig, det gør jeg godt nok også, er så utålmodig, men vil alligevel helst ikke føde for tidligt.

Går hjemme allerede, pga bækkenløsning, så synes det er ved at være lidt svært at få tiden til at gå, har jo efterhånden fået gjort alt klar :-)

Men ud over det så har jeg det super, nyder tiden og følelsen af liv.

Glæder mig til at høre hvordan det går med dig i morgen.

MVH FrkX
Mvh FrkX

Billede
FrkX

Indlægaf anjaras » tors, 02. april 2009 08:57

jeg skal først afsted den 20.april....fordi min jordemoder er på kursus ...men skal til glucosebelastning og have en scanning der hvor de måler størrelse på drengen:-)

Det glæder jeg mig meget til....

men samtidig er jeg også meget spændt på hvad de siger....er i hvert fald ikke i tvivl om der er liv i ham - han er begyndt at sparke og rumstere meget rundt,når jeg skal sove....hmm der er vidst noget vi skal have snakket om:-D
anjaras

Geografisk sted: odense

Indlægaf dmi » tors, 02. april 2009 19:34

SÃ¥ var jeg afsted.
Det hele var også som det skulle være. De skød den til ca. 1500 g og masser af liv og god hjertelyd.
Ja så kan man jo ikke klage. Det er nu altid dejligt at få lov at hører den lille....
SÃ¥ det er jo bare perfekt.
Nu skal jeg så lige have overstået glycose testen på tirsdag :-(, det glæder jeg mig ikke til. Er ikke god til at undvære min morgenmad og til at sidde stille.
Men det går nok.
Knus
dmi
Billede
dmi

Indlægaf FrkX » tors, 02. april 2009 21:53

Dejligt at høre at alt går godt. :-)

Jeg fik heldigvis overstået glukose belastnings testen i sidste uge, synes godt nok også den er strid at komme igennem.

Så jeg venter på at få brev om vægtscanning, så må vi se hvor godt jordemoderen har bedømt.
Mvh FrkX

Billede
FrkX

Indlægaf dmi » fre, 03. april 2009 08:21

Brev om vægtskanning ??? gad vide om jeg også får det?? Det har jeg ikke fået at vide i hvertfald.
Det kunne jo ellers lige være meget rart...
Billede
dmi

Indlægaf FrkX » fre, 03. april 2009 20:25

Jeg fik af vide til en undersøgelse at jeg skulle have lavet en vægtscanning, pga mit bmi, så er det svært at bedømme barnets størrelse.
Mvh FrkX

Billede
FrkX

Indlægaf anette » tirs, 07. april 2009 16:50

Hej med jer.

Jeg skal først til jordemoder efter påske, da hun skulle afvikle ferie, så venter tålmodigt...
Ved ikke hvad I andre mener med glukosemåling...har aldrig hørt om det før. Er det noget alle bliver tilbudt? Eller er det i visse situationer?

Jeg har lige to døgnvagter tilbage i påsken og så går jeg på barsel!!! :D :D :D
Nøj, hvor jeg glæder mig, skal rigtig ligge i vores hængekøje og nyde livet og sommeren. Skal da også lige have købt bil og de sidste babyting.

Livet er fedt :D

dejligt at høre I har det godt.

Knus anette
anette
anette

Geografisk sted: 7400 herning

Indlægaf dmi » tirs, 07. april 2009 21:01

Glukose belastning er noget man bliver indkaldt til hvis man har historie med sukker syge i familen, eller hvis man er overvægtig.
Jeg blev indkaldt fordi min BMI var lidt for høj
Billede
dmi

Tilbage til Termin 2009