BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

fødselsforberedelse

fødselsforberedelse

Indlægaf anette » ons, 29. april 2009 12:54

Så har jeg været til min fødselsforberedelse, har andre været afsted?
Min kæreste kunne ikke få fri, men det gjorde nu ikke så meget. Det var mest amning og den nye familie der blev talt om. Det kan han læse sig til, hvis altså han når det.... Synes han trækker den lige lovlig langt, og der er immervæk en del pjecer han skal i gennem. Læser jeres kærester/mænd og følger med i babys udvikling??
Næste gang vi skal afsted kan han heldigvis deltage og det er jeg glad for. Vi skal snakke fødsel og se fødegangen samt hotelafsnittet, hvor vi skal indlægges efter fødselen. Det bliver spændende.

DMI, hvordan går det med dig? Har tænkt på dig siden din nedsmeltning!

Knus Anette
anette
anette

Geografisk sted: 7400 herning

Indlægaf dmi » ons, 29. april 2009 15:02

Hej Annette
Min nedsmeltning varede heldigvis kun den ene dag. Har det helt fint igen og er ved godt humør.
Vi har ikke noget desideret fødselsforberedelse i Hillerød Kommune, men vi har sådan nogle info moduler 1-2-3, hvor vi har været til nr. 2. Min kæreste var ved at falde i søvn af kedsomhed. Det er ikke meget han læser og sætter sig ind i, men han er tvangsindlagt til næste info møde for der handler det nemlig også om fødslen.
Lige for tiden skal jeg lige have min chef til at forstå hvad barselsfonden er for en fætter så hun ikke sætter mig på ½ løn fra start. Håber på at få en afklaring imorgen omkring det.
Ellers ja så tæller jeg stadig dage, keder mig helt enormt på arbejdet har ikke så mange arbejdsopgaver i øjeblikket. Og på nuværende tidspunkt er der 10 arbejds dage tilbage :D
Glæder mig helt vildt
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf anjaras » tors, 30. april 2009 08:18

jeg var til første modul i mandags, hver handlede det om smertelindring under fødslen
på mandag skal de medsom skal bistå under fødslen - det vil her sige kæresten, og der skal vi snakke om hvordan de hjælper bedst og se en film hvor man følger 4 par.
3. og sidste gang skal vi alene igen, og der handler det om når fødslen ikke forløber planmæssigt...
anjaras

Geografisk sted: odense

Tilbage til Termin 2009