af anette » søn, 19. juli 2009 11:19
Hej med jer.
Min hverdag forløber dejlig rolig og forudseeligt, lige indtil aftenen nærmer sig, så vil han ingenting ud over at græde og være ulykkelig.
Silas sover til kl. 8,30, jeg ammer ham, han bliver morgenpuslet, vi leger, han blunder, kl. 12 får han en flaske og går ud som et lys, sover ca. 3 timer i barnevogn. Jeg ammer ham efter middagshvil, han blunder igen inden han er sulten igen ved 18 tiden, her får han igen en flaske som han klarer sig på indtil et sted mellem kl. 23-01. Han spiser hos mig to gange om natten og falder hurtigt i søvn igen.
Vi har fået en dejlig nem dreng, ved bare ikke rigtig hvad vi skal gøre med ham om aftenen, vil kun falde i søvn ved at far triller med ham i barnevogn eller mor går rundt og vugger og nynner i en time eller to. Har prøvet forslkellige mængder mad og også holdt ham vågen efter middagslur og fyldt ham med indtryk, men intet af det har virket. Men vi afprøver fortsat mulighederne.
Min dag ligner ikke din, men Silas er jo også 8 uger på onsdag, lige noget ældre end din baby. Men selvom han er så gammel har jeg ikke helt vænnet mig til morrollen, har f. eks. flere gange kommet ud af døren uden rent tøj og nye bleer - sikke en mor!!!
Knus Anette
anette