BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Der ventes stadig

Der ventes stadig

Indlægaf anjaras » lør, 20. juni 2009 20:24

ved godt det kun er en dag over termin....men altså, nu må han godt tage at finde vej ud den lille mand!!!
Jeg har det ok....bortset fra fødder der er voldsomt hævede....og kvalme on off....og er tjekket for svangerskabsforgitfning - og der er ingenting....(heldigvis)
så nu tror jeg mere og mere på vi ender med en igangsættelse....det er i hvert fald det vi skal snakke om hos jordemoderen på mandag hvis han ikke har besindet sig til at komme ud inden....

Men av av av mine fødder føles som om de er vedat eksploderer for hvert skridt jeg tager:-(

Så kom nu ud!!!...og alligvel er det lidt vildt at tænke på vi er nået hertil allerede.....hehe
anjaras

Geografisk sted: odense

Indlægaf FrkX » lør, 20. juni 2009 21:47

Ja, her ventes også endnu... 3 dage over termin, og meget utålmodig.

Lettere træt af familie og venner der hele tiden ringer og spørger om der er sket noget, men de gør det jo selvfølgelig i bedste mening.

Håber meget at han snart melder sin ankomst, er godt nok ved at være træt af at vente. :-)
Mvh FrkX

Billede
FrkX

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf Tina.e » lør, 20. juni 2009 22:35

Kender det kun alt for godt. Man har bare lyst til at bede venner og famile om at holde deres kaje, for de skal jo nok få af vide når den lille kommer. Jeg gik selv 7 dage over tid med nummer to (den første kom 7 dage før tid), og min svigermor ringede hver dag, for at høre om der var ved at ske noget, jeg havde lyst til at slå hende til sidst. Ikke nok med at man selv er ved at blive utålmodig, så bliver man hele tiden spurgt, P**** træls.
NÃ¥, men inden i aner det ligger i begge to med verdens dejligste guldklumper i armene.
Held og lykke til med den forestående fødsel til jer begge.
Knus Tina
Billede

Billede
Tina.e

Geografisk sted: Juelsminde/Hedensted Kommune

Indlægaf anjaras » søn, 21. juni 2009 05:53

tak:-)
Og her har jeg bedt familie og venner om at beherske sig og fortalt at de nok skal få at vide når det sker....(havde lyst til at skrive HVIS det sker:-D)

Kan mærke at jeg bliver mere og mere hæmmet afdet nu....
Han står så langt nede at jeg ligner en and med brækkede ben der forsøger af følge med.....

siden igår har jeg haft sådan nogle "anfald" af kulde - lige pludselig fryser jeg helt vildt i 2-3 min så er det væk igen....ellers er de hedeture en masse jeg lider af....
Er også holdt op med at kigge efter tegn, for mon ikke jeg opdager når det sker....hehe...
så nu vil jeg bare vente på det bliver mandag kl 15 hvor jeg skal til jordemoder og tale om igangsættelse.....
anjaras

Geografisk sted: odense

Tilbage til Termin 2009