BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Andre hormonramte, der bare går og venter???

Andre hormonramte, der bare går og venter???

Indlægaf anjaras » søn, 14. juni 2009 07:52

eller er jeg den eneste der gør det?:-D

De sidste 2 døgn har været et rent helvede sådan hormon-mæssigt for mig....dog mest om natten....

jeg får hede-ture, vildt mange plukveer, render på toilet med dårlig mave, kan ikke falde til ro, (har sådan en indre uro), når jeg endelig falder i søvn beretter kæresten om at jeg snakker meget i søvne og fægter med arme og ben.... og har godt nok sådan små-lækket mælk siden sidste i februar, men de to sidste døgn har der nærmest fosset ud...især om natten....
Kroppen er klar, jeg er klar....men lillemanden lader vente på sig.....
anjaras

Geografisk sted: odense

Indlægaf lindaan » søn, 14. juni 2009 15:09

Åh hvor det lyder bekendt, har godt nok ikke hørt fra manden af at jeg fægter med arme og ben.
Men overvejer at slå en seng op ude på badeværelset, for når kun lige at ramme min hovedpude og tænke åh hvor skal jeg sove og ja så er det afsted igen.

Så nu må de gerne snart komme til verden, ikke fordi jeg får mere søvn af den grund
lindaan

Indlægaf dmi » man, 15. juni 2009 15:18

Kender det godt...jeg kan heller ikke finde ro og hver gang jeg lægger mig ned så kommer halsbranden...det er så "dejligt" at sidde op og sove :-(
Nu er jeg også klar, så nu må den lille guldklump godt komme.
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf anjaras » man, 15. juni 2009 17:51

jeg var hos jordemoder idag, og hun kunne slet ikke forstå jeg endnu ikke havde født,for min krop sender åbentbart alle signaler om den er klar....
så hvis jeg´ikke har født inden næste mandag skal jeg til jordemoder igen og så skal vi snakke i gangsættelse.....

Så håber alle de hormon-helvedes nætter snart fører en fødsel med sig....
anjaras

Geografisk sted: odense

Tilbage til Termin 2009