ja så fik jeg endelig født....
fik selv veer kl 3 om natten inden igangsættelse kl 8....men de var med ca 10 min mellemrum såtog ind og blev sat igang....
Historien kort fortalt - så lå jeg i fødsel i 26,5 timer,med alt alt alt for tidlig pressetrang, så fik både epi og pudendus....
Så den 4. juli kl 5.28 kom min dejlige dreng ud....han blev lige inden vurderet til 4200-4400gr---men ak drengen vejede 3430gr og målte 53 cm
Da jeg ikke kunne tisse selv indenjeg blev sendt fra fødegangen ja så endte jeg på barsels afd....hvilket var meget heldigt....
For selvom en børnelæge havde undersøgt ham og sagde alt var ok, var der alligevel en sygeplejerske der synes han var lidt for blålig i farven, så hun ville lige måle hans ilt i blodet....da hun efter 10 min kom tilbage uden min dreng ja så vidste jeg der var noget galt!
Efter undersøgelser på neonantal afd finder de ud af hann har en alvorlig hjertefejl....blot 14 timer gammel bliver min lykkerus vendt til chok og mareridt!
Dagen efter går turen så til skejby, hvor vi er nu....Malthe - vores lille dreng har lige gennemgået sin første operation....og indtil videre ser det godt ud....så skal hn igen som 6mdr og igennår han er 3-4år....
det var en lille beretning herfra....

sikke en forskrækkelse med jeres lille dreng. Jeg håber, han vokser sig stor og stærk - godt at høre, at den første operation forløb godt.