BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

1. jordmoder besøg..

1. jordmoder besøg..

Indlægaf Trætrold » man, 22. juni 2009 16:58

Så har jeg fået en tid til 1. jordmoder besøg og jeg skal afsted fredag d. 3 juli.. Uhh.. Det blir så spændende.. :D

Gad vide, om man kan høre hjertelyd allerede der? - Nogen der ved?

Hvornår skal I til 1. jordmoder besøg??

Knus Trætrold
Sebastian 030110 <3
Trætrold

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Annette1975 » man, 22. juni 2009 17:38

Dejligt at du har fået en tid.

Jeg skal afsted allerede på torsdag. I Århus hedder den mellem 14. og 16. uge, jeg er 13+1 den dag så jeg er lige gået ind i uge 14. Men jeg har fået tiden så tidligt fordi jeg alligevel skal på Skejby sygehus og snakke med en mediciner (ang min dosering af insulin) og for at jeg så ikke skulle der ud igen næste torsdag, så blev det lagt allerede nu.

Jeg har hørt at det ikke er alle steder de måler efter hjertelyd ved første jordemoder besøg, men jeg har det ok med det. Jeg hørte det i torsdags til NF, så det er ok hvis jeg ikke hører det.

Har du tænkt dig at tage kæresten med? Jeg tager afsted alene, for så vidt jeg har forstået det, så er det bare en omgang snik/snak om hvordan man har det og hvilke forventninger man har. Jeg må også indrømme at mine forventninger har ændret sig efter jeg fik sukkersyge, så jeg er spændt på hvad hun siger til det hele.

Knus Annette
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Trætrold » man, 22. juni 2009 20:25

I mit brev står der er at ens partner også er velkommen til det første møde, så det kommer han :) hehe..

Og så vil han også gerne.. :D

Skal du tage stilling til om du vil ha gruppekonsultation eller individuel?
Sebastian 030110 <3
Trætrold

Indlægaf Annette1975 » man, 22. juni 2009 21:30

Vi fik at vide i torsdags hvad første konsultation gik ud på og så blev vi enige om at det behøvede kæresten ikke at komme med til.

Jeg har ikke fået noget indkaldelsesbrev til samtalen, jeg bookede bare en tid ved skranken da jeg alligevel var på sygehuset, så jeg er ikke blevet tilbudt individuel eller gruppekonsultation, men bliver jeg stillet valget tror jeg at jeg tager individuel.

Jeg skal selvfølgelig nok lægge et af mine lange "referater" når jeg har været på skejby på torsdag, så kan jeg fortælle hvad min konsultation gik ud på :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Trætrold » tirs, 23. juni 2009 16:10

Det lyder godt.. :D Det vil jeg glæde mig til at læse :D
Sebastian 030110 <3
Trætrold

Tilbage til Termin 2009