BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Slankeholdet 2.0

Har er plads til debat om slankure og vægttab, gode kostvaner og - mest af alt - til at vi kan hjælpe hinanden til at fastholde en sund livsstil.

Re: Slankeholdet 2.0

Indlægaf Stinna30 » lør, 05. marts 2011 20:47

Ja, det tager jo en del tid, før det hele falder på plads , men du skal være velkommen på slankeholddet, så snart der er overskud til det :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf pivpiv » søn, 06. marts 2011 11:19

Jeg står lige stille på holdet her -tror vægten er steget, men pt har der været ferie, mens og fire fødselsdage på under 2 uger - så skal vist lige gå nogle ture inden jeg tør røre vægten igen *GG*

Godt gået, bare hæng i og spark gerne til mig i ny og næ så jeg ikke falder af sporet ;)

kan lige se om jeg kan indsætte billede af nye mig, taget i går på vej ud af døren.
Vedhæftede filer
mig.jpg
mig.jpg (138.95 KiB) Vist 351 gange
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Stinna30 » søn, 06. marts 2011 17:46

Ih, hvor er du blevet flot slank :D det er så godt gået :alien:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf elefantus » tirs, 08. marts 2011 19:10

Sikke flot du ser ud ;-) og sikke en pæn kjole
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf pivpiv » tirs, 08. marts 2011 19:17

Tusind tak, dog er jeg nok lige et kg eller to tungere end sidst - pga ferie og for god mad.
Kjolen er skam fra H og M, 50 kr ;) SÃ¥ sikke et kup.

Men nu er vi på rette kurs igen og maden er efterhånden godt på plads, så mon ikke nok der skal ryge lidt igen.
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Pille » man, 28. marts 2011 10:43

Hej tøser

Har været meget fraværende herinde det sidste stykke tid grundet manglende overskud.. Men, nu er jeg på banen igen! :-)
Jeg er begyndt at bruge en hjemmeside der hedder madlog.dk og jeg er bare SÃ… glad for den! PÃ¥ lidt mindre end en uge havde jeg tabt 2,1 kg.. (Jeg skal have mens., derfor jeg skriver "havde" ;-))
Jeg er begyndt at "tælle kalorier" - eller dvs. det hjælper denne hjemmeside med. Jeg taster mine madvarer/drikkevarer ind og derefter regner den ud hvor mange kalorier jeg har spist og hvor meget jeg kan spise endnu.. Ud fra din profil, hvor du taster højde, vægt og hvor mange kg. du ønsker at tabe dig om ugen, udregner den dit kalorieindtagsbehov (- er der noget der hedder det?)

Jeg er som sagt rigtig glad for den, og deres database har ALLE madvarer - i hvert fald dem jeg har proppet i ædespalten ;-)

Jeg mangler nu ca. 10,5 kg for at nå mit mål og jeg er rigtig fortrøstningsfuld.. Jeg er begyndt at løbe igen, dyrker en masse zumba i hjemmet når lillemanden sover og så er der kun 17(!!!!) arbejdsdage til jeg begynder at arbejde igen - og der står den på 10 km. cykling HVER VEJ! Det må da give lidt..

Det var lidt nyt herfra ..

Kram,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Stinna30 » man, 28. marts 2011 11:05

Det lyder bare godt, Pille :D det er sejt gået.

Opdatering herfra:
Her har det også knebet med overskuddet, fordi Gustav ikke ville sove, men nu har vi fundet metoden (i en bog, der hedder "Godnat og sov godt"), og efter tre dage begyndte han at sove igennem. Det er SÅ skønt. Nu skal jeg bare lige lære at sove igen, for jeg vågner hele tiden om natten, fordi jeg er vant til det, men det skal nok komme.
Lige nu er jeg også syg, men så snart jeg er rask og forudsat, at knægten bliver ved med at sove igennem, så skal jeg i gang med at løbe. Og så håber jeg overskuddet til at spise ordentligt automatisk følger med :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf pivpiv » søn, 10. april 2011 19:01

Jeg holder mig stadig fra vægten :( Det kører bare ikke ret godt med kosten :(
synes ikke jeg har den store opbakning herhjemme . manden vil gerne have de gamle retter og jeg orker bare ikke at skal være den der finder på alt det nye.

Giv mig et puf, lige nu er tingene bare sure og dumme mht vægt
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Stinna30 » søn, 10. april 2011 21:06

Kære pivpiv

Indimellem kører tingene ikke, som man gerne vil have det, desværre - øv, at manden ikke bakker op jeres nye livsstil. Vil han ikke gerne beholde sin slanke, glade kone? Så må han lige mande sig op og hjælpe til med at finde på.

Prøv f.eks. den her opskrift:
http://www.madopskrifter.nu/Opskrifter/ ... ft?0=11056

I stedet for hvide ris kan du bruge brune eller f.eks. perlespelt, som smager fantastisk :D

Her går det ikke helt godt med søvnen endnu. Det har været mega hårdt, så har intet overskud haft. Men jeg håber snart, jeg finder energien og søvnen. I nat var knægten på overnatning, så det var guld at sove 8 timer :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf pivpiv » søn, 10. april 2011 21:19

Jo han elsker jo at se hans glade tyndere kone - men vanens magt er stor :(

Den opskrift skal da prøves, kan man selv lave det mornay sovs?

Kom endelig med mange flere opskrifter, gerne lette at lave og så med ko eller pip som kød :)

I dag stod den på grøntsager med en kæmpe bøf af oksefilet til og så en mager broccolisalat - desværre var desserten et par slemme fasterlavnsboller :( Men nu har jeg også syndet nok - har nemlig haft ferie gæst i 10 dage og shit det har været svært ikke at smovse
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Stinna30 » man, 11. april 2011 12:42

Mornaysauce køber jeg altid færdig, tror ikke, det kan betale sig at lave det selv, men ellers kig i Frk. Jensens kogebog. Opskriften er super nem og det smager dejligt :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Stinna30 » lør, 10. september 2011 20:35

Gosh, det er længe siden, jeg har opdateret denne tråd, men vægten går stille og roligt nedad :D Jeg er nu kun ca. 3 kg fra et BMI på 25, dvs. inden for normalområdet, juhuuuuuu :D
For nylig skiftede vægten fortegn fra 7 til 6, så det var stort. Skal aldrig over 70 kg igen (medmindre jeg bliver gravid igen ;-) )
Vil gerne ligge lige under de 60, og det er skønt, at der kun er 8 kg derned nu :blob6:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Foregående

Tilbage til Slankedebatten - Hjælp til vægttab