Hej tøser
Har været meget fraværende herinde det sidste stykke tid grundet manglende overskud.. Men, nu er jeg på banen igen!

Jeg er begyndt at bruge en hjemmeside der hedder madlog.dk og jeg er bare SÃ… glad for den! PÃ¥ lidt mindre end en uge havde jeg tabt 2,1 kg.. (Jeg skal have mens., derfor jeg skriver "havde"

)
Jeg er begyndt at "tælle kalorier" - eller dvs. det hjælper denne hjemmeside med. Jeg taster mine madvarer/drikkevarer ind og derefter regner den ud hvor mange kalorier jeg har spist og hvor meget jeg kan spise endnu.. Ud fra din profil, hvor du taster højde, vægt og hvor mange kg. du ønsker at tabe dig om ugen, udregner den dit kalorieindtagsbehov (- er der noget der hedder det?)
Jeg er som sagt rigtig glad for den, og deres database har ALLE madvarer - i hvert fald dem jeg har proppet i ædespalten
Jeg mangler nu ca. 10,5 kg for at nå mit mål og jeg er rigtig fortrøstningsfuld.. Jeg er begyndt at løbe igen, dyrker en masse zumba i hjemmet når lillemanden sover og så er der kun 17(!!!!) arbejdsdage til jeg begynder at arbejde igen - og der står den på 10 km. cykling HVER VEJ! Det må da give lidt..
Det var lidt nyt herfra ..
Kram,
Pille