Hey Pivpiv
Hvordan går det med vægten???
Er du kommet lidt igang igen, eller er du stadig kørt surt i grønsagerne?
Jeg har det lidt på samme måde, det er svært at blive ved med at finde på nyt med grønsager.
Har købt adskillige kogebøger, men det er som du skriver, man skal sgu have en hel køkkenhave for at kunne lave noget lækkert.
Nu går vi jo vinteren hurtigt i møde, så er der supper - man kan lave et hav af gode supper på div. forskellige grønsager, og så hørte jeg i radioen i går, at hvis man blendede grønsagerne, så kunne man sagtens få endnu flere grønsager ned i de danske traditionelle retter...
Jeg er så småt ved at kigge på hvordan jeg kan gøre 'boller og ris i karry' til en ret, der indenholder mange grønsager...

Jeg vender tilbage, hvis det er lykkedes at lave en sundere 'boller og ris i karry'.
Hold humøret oppe - det er bestemt afgørende for om man har overskud til at tænke fornuftigt på kosten
-har selv en tendens til hvis jeg er trist, ked af det eller meget træt, så er jeg også ligeglad

med hvad jeg smider i kæften...
Hvor mange kilo ønsker du egentlig at tabe endnu, for du har da smidt mange kilo efter hvad jeg lige husker (det er NOGET tid siden jeg har læst herinde på slankesiden)??
Du holder bare en pause -og så er du snart igang igen, det vare ikke mange måneder før foråret kommer og så inspireres jeg virkelig til at få tabt mig inden badesæsonnen (Ville vildt gerne kunne hoppe i en bikini til sommer...).
Den optimistiske Annemor