Jeg har siden tabt 8,5 kg, så nu vejer jeg "kun" 104 kg. Men eftersom min idealvægt ligger på de 70, så er der lang vej endnu, men jeg har besluttet at denne gang giver jeg ikke op.
Jeg har meldt mig ind hos de danske vægtkonsulenter og jeg er fast besluttet på at det kan lade sig gøre... det er nemlig også en livsstil jeg kan fortsætte, hvis jeg skulle være så heldig at blive gravid igen.
Mit første mål er at nå så langt ned som overhovedet muligt, inden vi når juli og jeg skal giftes med min dejlige kæreste... det er rigtig god motivation, men alligevel har vægten slet ikke flyttet sig i denne uge -og i sidste uge tabte jeg over 1 kg, så jeg forstår det slet ikke. Jeg kan ikke finde det, jeg har gjort anderledes...
Nå men det er mange kilo der skal smides, så der er vist kun udholdenheden, som kan holde sammen på det hele

du skriver i en anden tråd, at du lige har fået mens, så det er sikkert derfor, der ikke er sket noget på vægten i denne uge - de fleste tager faktisk lidt på, når de skal have/har mens, så du har egentlig gjort det godt