BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Kilo gå væk

Har er plads til debat om slankure og vægttab, gode kostvaner og - mest af alt - til at vi kan hjælpe hinanden til at fastholde en sund livsstil.

Re: Kilo gå væk

Indlægaf elefantus » tirs, 20. juli 2010 12:34

Fanme også fortjent at være stolt af dig selv ... du gør noget ved det og det virker ... fantastisk :cool:

He He ja det er både godt og skidt at man pludselig ikke kan passe sit tøj ... dyrt ja, men altid skønt med nyt he he
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf pivpiv » ons, 21. juli 2010 10:52

Uhh smuttede på vægten i morges, har ikke været der i nogle dage og nu siger den sørme minus 6 kg :)

Jeg havde en drøm om at nå at tabe mindst 5 kg inden min fødselsdag og nu er der smidt 6 og der er 9 dage til jeg bliver 30, så målet er NÅET og kampen fortsætter.
Ved i hvad, de bukser jeg ikke kunne passe sidste år, de sidder MEGET løst i år!!
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf pivpiv » tirs, 27. juli 2010 22:55

På trods af mens, så hoppede jeg lige på vægten - min vægt har altid været højere under mens og pt er vægttabet 6,7 kg :)
Jeg er bare så glad.
Folk siger at de tydeligt kan se det på mig.
Efterhånden er kampen lettere - dog vil jeg gerne have flere retter ind i hverdagen, gerne noget fisk som IKKE er laks eller fiskefilet.
Nu er der kun lidt over to dage til min fødselsdag ;)
pivpiv
Site Admin

Indlægaf elefantus » ons, 28. juli 2010 12:00

virkelig flot ... og selvfølgelig kan det da ses og du kan mærke det på tøjet. Og på billeder vil du helt sikkert selv kunne se det også .. ingen tvivl :cool: fanme stærkt gået.

Hmm hvad med pengasus fisk .. den smager også dejligt. Hmm kvickly har også noget tror de kalder det hvid fisk eller noget ... smager altså dejligt i fad med diverse grøntsager, krydderier m.m. skal lige se om jeg kan få fundet opskriften frem fra gemmerne.
For ja man bliver hurtigt træt af bla laks.

uha ... ja den store fest er lige rundt hjørnet... kan godt forstå du glæder dig ... synes selv det var fedt at blive 30år :D

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf pivpiv » ons, 28. juli 2010 13:57

Jeg vil gerne have nogle opskrifter på noget fisk i fad.
Synes let det bliver kedeligt.
Elsker også pangasuis og helle fisk og helt og ja, det meste :) Mangler bare opskrifter
pivpiv
Site Admin

Indlægaf elefantus » ons, 28. juli 2010 17:26

Kender godt det med at man nemt for lavet det samme hver gang, da man kommer til at mangle inspiration.

Opskrift
Kinakål
Porre
Skaldyrskrydderi
Fisk
Rejer
Mango
Cremefine 7%

1 lag grønt i bunden
2 lag fisk
3 lag grøntsager
hælde cremefine over og ind i ovnen i ca 15 min

Tag den ud og smid rejer og mange ovenpå og giv den 5 min mere ...

Smager super lækkert ;-)

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf pivpiv » fre, 30. juli 2010 09:02

Tusind tak.
Jeg synes kiloene vælter af de her dage, det er helt vildt den fart vægten har på.
Det er lige før det går FOR stærkt LOL
Men jeg spiser og drikker flittigt og synder alt for meget, men nu vil vægten åbenbart NED og jeg nyder det :)
pivpiv
Site Admin

Indlægaf pivpiv » tirs, 03. august 2010 21:57

På trods af at jeg har syndet en del pga fødselsdag og fest, så har jeg altså indtil nu tabt 7... ja knap 8 kg :)
Jeg er så stolt og man kan se det nu.
Nogle af mine gæster til festen gav mig et gavekort til H & M så jeg kunne få nyt tøj til min nye flotte krop - spørg lige om jeg da blev stolt ;)
Men jeg fortsætter kampen, dog har jeg dårlig mave og mavepine de her dage, så mad er ikke let og det meste svier - men jeg holder ved og taber mig forhåbenligt stadig ;)
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Stinna30 » tirs, 03. august 2010 23:05

Det er bare så flot gået, pivpiv :alien: Det varer nok ikke mange uger, før jeg joiner dig, men håber, jeg kan amme de fleste af de overflødige kilo væk ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf pivpiv » tors, 05. august 2010 10:07

stinna bare rolig, kiloene skal nok snart rasle af dig ;)

Her står vægten stille og maven er dum, jeg har tynd mave og uro i maven - så spiser ikke helt det jeg burde og det er fandme trælst det er sådan :(
Jeg mangler cirka at tabe6-7 kg mere vil jeg gætte på.
Alle gæsterne til min fødselsdag kommenterede til min mand eller jeg at jeg da virkelig havde tabt mig :)

Men nu står vægten stille og driller, så kom gerne med gode fif til at få den skudt igang igen.
I aften står den på bønner og bulgur salat igen og så må jeg hellere få kogt noget perlespelt.

Men fif modtages gerne igen ;)
pivpiv
Site Admin

Indlægaf pivpiv » tirs, 10. august 2010 09:05

piiiiv vægten står stadig BOM stille :(
Det er bare skide trælst.
Jeg kan ikke se ret meget jeg gør forkert.
Jeg håber den får fart på når vi kommer tilbage til hverdagen i morgen - for det her er skide surt.
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Stinna30 » tirs, 10. august 2010 10:51

Hvordan er det nu? Du kan ikke dyrke motion pga. dit piskesmæld/nakke/ryg (kan ikke helt huske det) vel? Når man ændrer sin kost, er kroppen jo så smart indrettet, at den vænner sig til at arbejde med det antal kalorier den får, så derfor går vægttabet typisk i stå efter et stykke tid. Måske kan du indlægge en rask gåtur i din daligdag eller vægttræne dine arme med 1/2 liters flasker fyldt med vand (muskler forbrænder flest kalorier)?
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf pivpiv » tirs, 10. august 2010 18:04

Du husker korrekt med piskesmældet :)
Det med vandflasker er udelukket da jeg ikke må løfte noget - det giver smerter.

Jeg går i forvejen det kroppen tillader, måske kommer jeg til lidt mere når hverdagen træder ind og knægten ikke er hjemme hele dagen *GG*
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Mmille » fre, 13. august 2010 17:00

Ihh hvor ser det godt ud at folk herinde er lidt aktive omkring vægt tab, specielt nu hvor jeg selv lige er startet på det selv ;
Men er der nogen der har lavet madplan for en uge eller sådan ? jeg er så dårlig til at få grønsager proppet ved aftensmaden og mangler inspiration til mellemmåltider for dem får jeg bestemt ikke nok af.
Held og lykke med vægttabene
Billede

Billede
Mmille

Indlægaf pivpiv » søn, 15. august 2010 21:13

Jeg er ikke god til at lave planer for en hel uge. Men vi får nu alligevel presset en del grønt ind.
Lasagnen i går var med grove plader, en masse revet gulerod og fint skåret hvidkål blandet i kødsovsen ;)

Desværre står min vægt HELT stille og har nu gjort det i to uger :( For pokker det er trælst.
pivpiv
Site Admin

ForegåendeNæste

Tilbage til Slankedebatten - Hjælp til vægttab