Jeg tog i slutningen af januar det store skridt at melde mig ind i et fitnesscenter, mit mål er at få en bedre kondition og så få strammet lidt op over maven, balle lår regionen. Jeg er på ingen måde overvægtig vejen 62-63 kg så det er ikke der, der skal ændres noget, men har fået mig en mave og noget ekstra på hofterne som jeg gerne vil af med så jeg kan have en tætsiddende bluse på uden at føle mig tyk og kunne passse mine bukser uden at de strammer
Jeg startede min træning d 31/1 hvor jeg fik lavet et all-around program da det er en generel opstramning jeg går efter. Jeg går 3 gange om ugen og kan også mærke at jeg er blevet stærkere, har sat maskinerne op i vægt to gange, og kommet i bedre form

Min mor har fået lagt samme program og hun har tabt sig, MEN jeg har ikke kunnet se nogen forskel på min krop så jeg begyndte at veje og måle mig fast en gang om ugen og kan nu konstatere at vægten er den sammen men at jeg er blevet STØRRE om maven, det kan jeg jo simpelthen ikke forstå, burde jo i det mindste bare være forblevet det samme men nej nej
Udover min træning har jeg lavet mindre justeringer i min kost, det er jo ikke en reel slankekur jeg har gang i, men har stort set droppet min flødesovs og skiftet piskefløde ud med madlavningsfløde, spiser kun groft brød, spiser mere salat og det er uden cremefraichedressing (en stor last hos mig) jeg er ikke noget slikmenneske (har stadig slik jeg købte med hjem på færgen i sommers) vil hellere spise vindruer eller pistacienødder

Så samlet set burde jeg være blevet mindre ikke større. Fik at vide nede i fitnesscentret at der gerne går 3 måneder før man rigtig kan se forskel, men det skal jo for fanden ikke gå den her vej
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at vende skuden og få nogen positive resultater, har I nogen bud
Hilsen Katten