BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

er tilbage igen

Har er plads til debat om slankure og vægttab, gode kostvaner og - mest af alt - til at vi kan hjælpe hinanden til at fastholde en sund livsstil.

er tilbage igen

Indlægaf kathe » man, 11. juli 2011 17:46

hej piger

så skal jeg ned i vægt igen tog desværre 30kg :shock: på da jeg var gravid så nu skal de at igen
så håber der er plas til mig her inde :D

jeg er får metformin igen så det kan hjælpe mig lidt på vej ned i vægt..

knus
Billede
kathe

Geografisk sted: nordjylland

Re: er tilbage igen

Indlægaf pivpiv » søn, 14. august 2011 15:31

Jeg håber kiloene rasler af dig.
Jeg er desværre faldet helt af på den og vil enormt gerne på kostændringerne igen - jeg kørte bare SÅ surt i de samme dumme retter og så ved at jeg var blank for ideer - ja så var det nok for let at ende på pasta og kødsovs igen.
Dog er der nogle ting der hænger godt ved endnu og selv de usunde retter tilføjes squash og gulerødder i stride strømme og mange ting er stadig grove, så lidt hænger da ved og kiloene er ikke kommet på igen ;)
opdater endelig´, jeg håber det kan opmuntre mig til at følge med ;)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Re: er tilbage igen

Indlægaf kathe » ons, 08. februar 2012 13:19

hejsa piger

jeg er godt i gang med min slankekur/livsstilsændring som sagt tog jeg 30 kg på da jeg vente vores dejlige basse og nu har jeg tabt 18,6kg på 9 måneder det er bare så fedt gud hvor er jeg glad ikke så langtid til vi skal i gang med Projekt lillesøster eller lillebror uha hvor jerg glæder mig til at komme igang og til jeg har tabt de siste 9 kg..

et lille update
Billede
kathe

Geografisk sted: nordjylland

Tilbage til Slankedebatten - Hjælp til vægttab