BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Att. Stinna30!

Har er plads til debat om slankure og vægttab, gode kostvaner og - mest af alt - til at vi kan hjælpe hinanden til at fastholde en sund livsstil.

Att. Stinna30!

Indlægaf Pille » tirs, 07. juni 2011 20:36

Du skriver i et ældre indlæg om bogen "spis maven flad" (eller noget i den dur..) Jeg har haft kig på den bog (over nettet) og vil bare lige høre om den er noget værd inden jeg evt. investerer i den :-)

HÃ¥ber du og Gustav trives :-)

Kram,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Re: Att. Stinna30!

Indlægaf Stinna30 » søn, 12. juni 2011 22:20

Hej Pille

Har haft mega travlt, efter jeg er begyndt at arbejde igen, så har ikke været herinde i lang tid :-)

Jeg har ikke efterlevet bogen 100 % endnu, men principperne er meget som spis dig gravid, og jeg ved, de virker. Det eneste var, at bogen foreslår, at man ikke dyrker hård motion, mens man spiser maven flad, da det kræver kulhydrater til kroppen, og dem skal man til dels holde sig fra. Og jeg vil ikke undvære at dyrke hård motion - derfor er jeg ikke rigtig kommet i gang :roll:

Du skal være klar til en meget radikal kostændring, hvis du investerer i bogen :-)

Held og lykke :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Pille » tirs, 14. juni 2011 20:47

Tak for svar Stinna - jeg tror lige jeg venter med at investere i bogen, tror slet ikke jeg har overskud p.t. til at leve under "strikse" regler.. Jeg cykler ca. 20 km hver dag og skal derefter hente lillemanden fra vuggeren og så underholde indtil mor skal i køkkenet og stå med hovedet i kødgryderne.. Såeh, det må blive når der kommer lidt mere overskud (...for det kommer vel tilbage på et tidspunkt, ik?! :-S)

Kram
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Stinna30 » tirs, 14. juni 2011 21:25

Ja, jeg venter også på, at der kommer mere overskud, for shit, hvor er det hårdt at arbejde fuld tid og lidt til, når man har et lille barn. Heldigvis skifter jeg til et mere fleksibelt job d. 1. august, så det glæder jeg mig meget til :D

Knus
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Tilbage til Slankedebatten - Hjælp til vægttab