BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Ringslynger til salg

Her kan du annoncere produkter til salg over for andre brugere.

Ringslynger til salg

Indlægaf Carpenter » tirs, 27. januar 2009 11:06

Ringslynger sælges til billige penge :-)

Se mere her :-)
Senest rettet af Carpenter fre, 27. februar 2009 12:54, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
Carpenter

Indlægaf pivpiv » tirs, 27. januar 2009 12:38

Hvor er de bare flotte!

Jeg kan sige til alle jer der venter jer, få fat i en slynge og i er i himmerige :)
De er simpelthen kanone!

Tine, pas på at ..... jeg tror de hedder slyngeshoppen eller sådan noget ikke kommer og brokker sig til dig over din salgs side.
Jeg har hørt at nogle kontakter folk der sælger slynger fordi de vil have eneret over slyngemarkedet eller sådan noget..... men jeg ved ikke så meget om det ;)

MEN slyngerne kan jeg kun rose og bliv endelig ved med at reklamere herinde :)

knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Carpenter » tirs, 27. januar 2009 15:12

Hvorfor skulle slyngeshoppen komme og brokke sig over, at jeg sælger ringslynger...? Det er jo nogen, jeg selv sidder og syer, og det kan de da ikke have patent på? :?:

Og enig - slynger er guds gave til nybagte mødre.. hvis jeg da bare havde vidst det, da jeg fik mit første barn, men de blev desværre først opdaget ved det andet... :???:
Brugeravatar
Carpenter

Indlægaf pivpiv » tirs, 27. januar 2009 15:24

Jeg ved bare at en veninde er blevet kontaktet af nogen og jeg er altså ikke engang 100% sikre på det er slyngeshoppen, men det er via en slyngforum. OG der fik hun besked på at hun ikke var velkommen fordi hun reklamerede for at jeg havde syet en fleece slynge til hende og sagtens kunne sy flere*GG*
Men dem om det :)

Ja desværre opdagede jeg også slyngerne for sent, men så må man jo sprede budskabet :)
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Carpenter » tirs, 27. januar 2009 15:41

Mon ikke det var fordi, at man ikke måtte reklamere på det forum? Jeg ved, at de er meget strikse med det på slyngebarn.dk :-)
Brugeravatar
Carpenter

Indlægaf pivpiv » tirs, 27. januar 2009 17:11

Jooo det var da garanteret slyngebarn eller det der...... som sagt så husker jeg dårligt LOL
Kan bare huske at hun fortalte om det fordi at der var blevet en masse larm udaf et helt uskyldigt indlæg og nej jeg syer ikke slynger til salg, men hun ville bare prale af hvad jeg havde lavet :)
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Hope » ons, 28. januar 2009 13:07

De er godt nok pæne de slynger. Jeg har allerede for lang tid siden bestemt at mine børn skal bæres i slynger, har kun hørt godt om det. Desværre her jeg ikke nogen børn endnu, så det vil nok være list dristigt at investere i en. Men hvis du stadig sælger dem, når der engang kommer småfolk til, så hører du nok fra mig :D
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Indlægaf Frk Madsen » tors, 12. februar 2009 00:51

Hej Piger..

Jeg faldt lidt tilfældigt over jeres indlæg, i forbindelse med min shop..

Det er mig der er indehaver af slyngeshoppen, og jeg har aldrig.. gentager ALdrig.! og kunne aldrig finde på, at brokke mig over at andre sælger slynger..

Jeg synes det er super at der er så mange at vælge imellem..

Men jeg synes det er langt ude at hænge mig ud på den måde, Uden at være sikker på at det er rigtigt det man skriver.. Jeg er sikker på at sælgeren i dette indlæg er helt enig i at uberettiget dårlig omtale, er der ingen der har brug for..
Det er helt rigigt at der på andre sider er regler for hvor man må reklamere osv.. men det har absolut intet med mig at gøre..

Bare lige et lidt surt opstød..

VH Jean Der iøvrig ønsker god vind til sælgeren af de fine RS..
Frk Madsen

Geografisk sted: Ballerup

Indlægaf pivpiv » tors, 12. februar 2009 13:22

Hej Jean
Jeg undskylder men ved at min veninde blev bedt om at tage sin "ros "omkring mine slynger væk for de var ikke tilladte på siden, mere ved jeg ikke, men jeg fik en kopi af hendes advarsel og som jeg sagde til hende at jeg ikke skulle leve af det.

Jeg synes også slynger er syerskens gave til forældre, de er simpelthen GULD værd!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Frk Madsen » tors, 12. februar 2009 19:03

Alt i orden.. og tak for din Pm.

Og undskyld til sælgeren hvis tråd det her så gik ud over..

VH Jean
Frk Madsen

Geografisk sted: Ballerup

Indlægaf pivpiv » tors, 12. februar 2009 19:11

Jeg vil lige understrege at det IKKE er slyngeshoppen jeg brokkede mig over - bare så ingen er i tvivl.
Så køb I endelig ved Jean ;)

Undskyld

knus
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Carpenter » fre, 27. februar 2009 12:55

Op - der er stadig ringslynger til salg :)
Brugeravatar
Carpenter

Tilbage til Salg