BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Nyt pige tøj fra st. 50

Her kan du annoncere produkter til salg over for andre brugere.

Nyt pige tøj fra st. 50

Indlægaf Drine » tirs, 20. november 2007 10:31

Hejsa jeg har en del helt nyt pige tøj til salg, da vores lille bebse snød os :roll: og viser sig nu at være en dreng vi venter os :D og ikke en pige som vi troede.

Tøjet er bare så sødt og virkeligt lækkert, der er boddyer, sutter, bluser, bukser, sæt og sokker. Der er en hel del og det sælges samlet for 700 kr og det er ca halv pris af det vi selv har givet for det.

Billeder kan evt. mailes.

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf dais » søn, 02. december 2007 20:12

hejsa Det er da ikk så godt den har snydt jer... Håber at det ellers går godt ed dig og din baby
Sofie født 8/2-05
Nicklas født 7/11-07
dais

Re: Nyt pige tøj fra st. 50

Indlægaf RieLilani » søn, 13. juni 2010 10:28

Hejsa..

Sikke en snyder :razz:

Vi venter os en lille pige,så jeg vil da meget gerne se billeder af de ting du har..

Min Mail er: rielilani@hotmail.com

Mvh Rie
RieLilani

Indlægaf HeidiBH » søn, 13. juni 2010 16:03

Hold da op en overraskelse det måtte være :-) der snød han lige alle da :-)

hvis du ikke er kommet af med det er jeg da os nysgerrig :-) min mail er Heidi.Borroe@stofanet.dk
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Drine » ons, 16. juni 2010 20:31

Hej tøser :D

Ja der blev jeg snydt... ha ha så kan man lade vær med at tro at man er sikker i sin sag hi

Jeg har det svære ikke mere tøj tilbage gav det væk, og det er nu snart 2,5 år siden jeg skrev indlæget hi :alien: jeg er selv gravid igen, denne gang skal det dog være en overraskelse tror nu igen at det bliver en pige :roll: men har ikke været ude og købt tøj, men er gået i gang med at sy i stedet for, det kan anbefales hvis man har tiden ;)

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf HeidiBH » tors, 17. juni 2010 09:14

Haha hvor godt.. Der kan man lærer lige at kigge på datoen for indlæggende ;) hehe

HVor spændene ikke at vide hvad det bliver,.. Det ville min nysgerrighed slet ikke kunne klare ;)
Billede
HeidiBH

Indlægaf Drine » tors, 17. juni 2010 13:51

HeidiBH skrev:Haha hvor godt.. Der kan man lærer lige at kigge på datoen for indlæggende ;) hehe

HVor spændene ikke at vide hvad det bliver,.. Det ville min nysgerrighed slet ikke kunne klare ;)

Man sidder jo heller ikke og ser på alle datoerne og det ville jo have været fint hvis jeg havde haft det liggene og ikke skulle bruge det ;-)

Kender godt det med bare at måtte få det afvide, sådan havde jeg det også med min søn, men denne gang syntes jeg at det er en del af spændningen at vente for nu ved jeg jo at der rent faktisk kommer et barn ud til sidst :lol: ha ha... og har oplevet den fantastiske føelse af at blive forældre :D

Håber da jeg får en lille lækker pige denne gang så man har en af hver... har du fundet navn til jeres prinsesse ?

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf HeidiBH » tors, 17. juni 2010 16:39

Neej gør man ikke lige.. Kunne ske man skulle begynde på det ;-)

Er fedt i kan holde spændingen ud.. Har en veninde der er gået 3 dage over tid nu og de ved heller ikke kønnet og jeg er ved at gå til af spænding.. :) Skal ikke kunne sige om vi kan have is maven når nr to engang forhåbenlig melder sin ankomst.. Men det vil tiden jo vise ;-)

Det kunne da være skønt med en af hver.. Tror jeg de fleste "drømmer" om.. Selvom jeg frygter lidt hvis vi på et tidspunkt skulle få en dreng.. Aner vitterligt ikke hvad jeg skulle kalde ham.. Har kigget på flere tusinde (føler jeg selv) drengenavne og der er bare ikke et som lige siger jeps det er det..

Men hensyn til pigenavne havde jeg det faktisk allerede klart da jeg smed p-pillerne i sin tid ;) SÃ¥ vores lille prinsesse kommer til at hedde Alberte :)

Hvad har i snakket om af navne? for i må jo have lidt af vælge imellem når i nu ikke ved hvad det bliver ;)

Knus
Billede
HeidiBH

Indlægaf Drine » tors, 17. juni 2010 18:15

Jeg kan heller ikke hold det ud når der er noget i min omgangs kreds som ikke kender kønnet :roll: he he..

Alberte er bare et rigitg sødt navn :D jeg syntes også selv at det er svært med navne, min søn skulle have hedet William, men da han kom ud syntes hans far at han lignede en engel og han sage at fødslen var så hård og smertefuld fordi det gør mere ondt og tager længere tid når der skal et par vinger med ud... så han kom til at hedde Gabriel som er den engel i biblen som fortalte jomfrue Maria at hun ventede Jesus :D

hvis det bliver en dreng har vi snakket om William, Joshaur, tristan, Vitus, kan ikke huske de andre ;-) ... hvis det bliver en pige er det nok Leonora som ligger som nr 1, ellers Vica, Sara, Evita, humm syntes faktisk at pige navne er de sværeste, syntes jeg har hørt mange dejlige navne men ikke rigitg lige det navn som rammer noget inde i mig, kender du det :S og der er kun lidt under 3 mdr igen HJÆLP !!!! og så er der dem som siger at når man ser barnet så ved man hvad det skal hedde, men det er bestem ikke altid rigitgt :???:
Det må være så rat bare at vide hvad den lille skal hedde, eller at den allerede har fået et navn :D
HÃ¥ber at det helt rigtige navn dukker op lige pludselig ;-)
Hvornår har du termin ?

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf HeidiBH » tors, 17. juni 2010 22:04

Ej hvor en sød historie.. Den skal i da huske at have med når han engang skal konfirmeres.. Især det med englevingerne.. Var da virkelig poetisk sagt af farmand der.. :razz:

Kender det alt for godt med de navne :shock: Var det jeg ville være ude i hvis det viste sig at være en dreng.. Og havde også frygten, hvad nu hvis navnet ikke bare kommer til en når den lille er født.. Så er der lige pludselig pres på.. Men synes da at det er nogle søde navne i har oppe at vende.. Krydser fingre for at i finder det helt rigtige navn til jeres lille guldklump :-)

Men ja er nu rart at have navnet på plads.. Især fordi vi begge to er så praktiske anlagte, at vi godt kan lide at have styr på tingene .. :!: Også derfor den store nysgerrighed efter kønnet på bebsi :oops: Vi kan godt lide at have styr på tingene.. Så bare vent.. Det bliver det rene cirkus herhjemme når prinsessen kommer til verden og lever sit eget lille liv på hendes primisser ;-) men vi glæder os nu alligevel.. :razz:

Jeg har termin den 13.oktober, så der er lige små 4 mdr til endnu.. Synes alle siger "bare rolig, tiden går hurtig" Ja tak- og hvornår begynder den så på det?? :shock: ;-) Når vi når til okt synes vi sikkert det er gået stærkt.. Men lige nu kan det kun gå for langsomt.. ;-)

Hvornår er du sat til?? Må næsten være i agust/sep?? :D Så må du også kunne holde varmen de dage her.. Synes godt nok allerede nu at jeg kan mærke hvor varm sommeren bliver.. Plejer normalt gerne at elske at sidde og bage i solen.. Men kan godt mærke at det kommer jeg slet ikke til i sommer på samme måde ;) og hvad sker der lige for ømme fødder og ben?? Puha da :shock:

Sorry der kom lige lidt mild brok med der.. ;)

Knus herfra
Billede
HeidiBH

Tilbage til Salg