Ej hvor en sød historie.. Den skal i da huske at have med når han engang skal konfirmeres.. Især det med englevingerne.. Var da virkelig poetisk sagt af farmand der..
Kender det alt for godt med de navne

Var det jeg ville være ude i hvis det viste sig at være en dreng.. Og havde også frygten, hvad nu hvis navnet ikke bare kommer til en når den lille er født.. Så er der lige pludselig pres på.. Men synes da at det er nogle søde navne i har oppe at vende.. Krydser fingre for at i finder det helt rigtige navn til jeres lille guldklump
Men ja er nu rart at have navnet på plads.. Især fordi vi begge to er så praktiske anlagte, at vi godt kan lide at have styr på tingene ..

Også derfor den store nysgerrighed efter kønnet på bebsi

Vi kan godt lide at have styr på tingene.. Så bare vent.. Det bliver det rene cirkus herhjemme når prinsessen kommer til verden og lever sit eget lille liv på hendes primisser

men vi glæder os nu alligevel..
Jeg har termin den 13.oktober, så der er lige små 4 mdr til endnu.. Synes alle siger "bare rolig, tiden går hurtig" Ja tak- og hvornår begynder den så på det??

Når vi når til okt synes vi sikkert det er gået stærkt.. Men lige nu kan det kun gå for langsomt..
Hvornår er du sat til?? Må næsten være i agust/sep??

Så må du også kunne holde varmen de dage her.. Synes godt nok allerede nu at jeg kan mærke hvor varm sommeren bliver.. Plejer normalt gerne at elske at sidde og bage i solen.. Men kan godt mærke at det kommer jeg slet ikke til i sommer på samme måde ;) og hvad sker der lige for ømme fødder og ben?? Puha da
Sorry der kom lige lidt mild brok med der.. ;)
Knus herfra