BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Ny..

Her kan du fortælle lidt om dig selv... (-;

Ny..

Indlægaf malica » ons, 08. februar 2012 21:36

Hej alle sammen
Jeg er blevet anbefalet at bruge denne side af min gode veninde, hvis søster har fortalt så meget godt om dette.
I foråret var jeg så heldig at blive gravid uden at ville det. Har 3 børn i forvejen, men vi tænkte, hvad pokker det går jo nok..
Ved første besøg hos jordemoderen i uge 16 var der ingen hjertelyd fra den lille engel...aldrig er jeg blevet slået sådan ud...alt var jo perfekt og i skønneste orden til nakkeskanningen...helt ubegribeligt..hvorfor skulle det ramme mig...hvad havde jeg lige gjort osv. osv. Det var Skt. Hans aften. Dagen efter var det ind og blive sat i gang og det forløb helt fredeligt uden andet end mens.smerter. Det var en lille dreng - vores store ønske - nu ville Himlen allerede have ham hjem..kæmpe smerte i mit hjerte.. Først nu er jeg klar til at søge hjælp, er lige startet i sorggruppe idag. Super hårdt at rippe op i det hele og også at høre andres historier, men tror det vil hjælpe mig..
malica

Re: Ny..

Indlægaf Babyhope » tors, 09. februar 2012 13:41

Hej malica og velkommen til!
Det her er et dejligt forum, (hvis jeg selv skal sige det) ;-) Det er et godt sted at lette sit hjerte og møde andre i samme situation eller med lignende erfaringer.
Sikke en historie du bærer på!
Dit/jeres store tab gør mig meget ondt!
Tror det er godt, at du nu er klar til at bearbejde det, selv om et er/bliver hårdt.
Jeg ved, at der er andre herinde der også har mistet, der måske kan hjælpe dig med råd, forslag til flere sider m.m.
Jeg håber det bedste for dig/jer

Kh Babyhope
Billede

Billede
Babyhope

Geografisk sted: Falster

Indlægaf zoo » tors, 09. februar 2012 14:34

Kære Malica

Velkommen til. Håber du får nytte af at kunne lette dit hjerte herinde.

Kram herfra
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Xenias mor » fre, 10. februar 2012 10:03

Malica :-(,,,,velkommen til,,,jeg har ikke selv oplevet at miste men det er der andre herinde som har som du kan dele med. Det må være frygteligt men jeg syntes at det er såååå flot at du ber om hjælp og siger at du har brug for hjælp,,,,held og lykke Malica,,,knusss
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf pivpiv » fre, 10. februar 2012 11:10

Velkommen til siden og stort tillykke med din lille engle dreng.
Fik jeres søn et navn?
Jeg håber du bliver rigtig glad for siden her. Der er så mange skønne og varme piger og der er også andre herinde med englebørn og der er plads til alle.
Fortæl endelig om din søn, for englemødre er der også plads til her ;)
Velkommen
kram
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Tilbage til Præsenter dig selv!