I et af mine mange google opslag faldt jeg over denne side. Her virker til at være fuld af liv og støttende mennesker.
Jeg hedder Kristina og bor i en lille by tæt ved Hobro. Er 27 år og har været sammen med min kæreste i 8 1/2 år efterhånden. Vi blev i 2008 enige om at vi gerne snart ville være forældre, så jeg stoppede med p-piller i dec. 2008. Men ak.... det gik jo ikke bare lige ud af landevejen som vi havde regnet med og håbet på. Lige nu er vi i gang med det man vel kalder de indledende undersøgelser. Min mens har været ret regelmæssig de sidste mange måneder, men denne gang er der gået 40 dage nu og stadig ingen tegn på mens. Jeg har ømme brystvorter som plejer at være et tegn på mens, men det har jeg haft i snart 2 uger, og der er stadig ikke kommet noget. Har taget 3 graviditetstest, men alle negative. Så måske min krop bare spiller mig et puds. ØV.
Jeg glæder mig til at komme i gang her på siden og lære nogle mennesker at kende som har det ligesom mig. Alle i min omgangskreds får børn rask væk uden nogle problemer, så føler jeg står lidt alene. Min kæreste støtter mig selvfølgelig, men han har ikke samme behov for at snakk om det som jeg har.
God dag til jer alle
Mvh Kristina