BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Ny på siden

Her kan du fortælle lidt om dig selv... (-;

Ny på siden

Indlægaf kristensen82 » man, 31. maj 2010 14:18

Hejsa allesammen...
I et af mine mange google opslag faldt jeg over denne side. Her virker til at være fuld af liv og støttende mennesker. :razz:
Jeg hedder Kristina og bor i en lille by tæt ved Hobro. Er 27 år og har været sammen med min kæreste i 8 1/2 år efterhånden. Vi blev i 2008 enige om at vi gerne snart ville være forældre, så jeg stoppede med p-piller i dec. 2008. Men ak.... det gik jo ikke bare lige ud af landevejen som vi havde regnet med og håbet på. Lige nu er vi i gang med det man vel kalder de indledende undersøgelser. Min mens har været ret regelmæssig de sidste mange måneder, men denne gang er der gået 40 dage nu og stadig ingen tegn på mens. Jeg har ømme brystvorter som plejer at være et tegn på mens, men det har jeg haft i snart 2 uger, og der er stadig ikke kommet noget. Har taget 3 graviditetstest, men alle negative. Så måske min krop bare spiller mig et puds. ØV.
Jeg glæder mig til at komme i gang her på siden og lære nogle mennesker at kende som har det ligesom mig. Alle i min omgangskreds får børn rask væk uden nogle problemer, så føler jeg står lidt alene. Min kæreste støtter mig selvfølgelig, men han har ikke samme behov for at snakk om det som jeg har.

God dag til jer alle
Mvh Kristina
Billede
kristensen82

Re: Ny på siden

Indlægaf stinapigen79 » man, 31. maj 2010 17:48

velkommen til her er vi noget stykker der har prøvet det samme alle bliver rundt om os gravide bare ikke os så kender fødelsen tror du bliber rigtig glad for siden men pas på det er vanebindende
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf pivpiv » man, 31. maj 2010 18:00

Velkommen til siden.
Her er god støtte herinde, der er mange der kender kampen og alle herinde er rigtig søde til at sende et kram og lytte, så du er kommet til det rette sted.
HÃ¥ber snart heldet er med jer og at du bliver glad for siden :)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf elefantus » man, 31. maj 2010 18:33

Velkommen til ;-) håber dit ophold må være kort, selvom her er rart at være :D
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Snorre » man, 31. maj 2010 21:36

Velkommen til :-)
Kender godt det med gravide maver både til højre og venstre - det er trættende i længden! Så det er godt at have et forum som dette, hvor man kan beklage sig over stort og småt. Og samtidig få en masse støtte i en hverdag som barnløs, der ikke altid er lige let!
Lad os gerne vide, hvordan jeres undersøgelser forløber :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf kristensen82 » tirs, 01. juni 2010 08:56

Hej igen...
Ja det er temmelig frustrerende når ens mindre søskende begynder at få børn,ens veninder og svigerinder og der bare ikke sker noget med en selv.
Har ringet til lægen idag. Jeg har været nede og få lavet nogle blodprøver for at se om jeg overhovedet har ægløsning. Første prøve var fin, efter anden prøve ringede de og sagde jeg skulle have lavet en anden fordi laboratoriets computer var gået i stykker. Idag da jeg ringede til lægen sagde han at han havde tre svar,så den må ikke have været i stykker alligevel. Men den der skulle tages om, viste at jeg ikke havde haft ægløsning, men den ved jeg ikke hvor meget jeg stoler på nu når de siger computeren har været i stykker. Den sidste jeg fik taget var fin. Men hvis man har ægløsning, får man så ikke også mens? Jeg er slet ikke helt inde i det :oops: Men det var da min tanke.
Under alle omstændigheder laver han nu en henvisning til en gynækolog til mig. Dejligt at der sker noget nu i det mindste. Min kærestes sædprøve var normal, så det er nok mig vi skal ha tjekket igennem..
Kan bare ikke forstå den s.... mens ikke kommer nu hvor den var ved at være lidt regelmæssig. ØV!!! :cry:

Tusind tak for den dejlige velkomst. Er sikker på det forum her nok skal blive vanedannende for mig.. selvom jeg selvfølgelig også håber mit ophold her bliver kort :)

mvh. kristina
Billede
kristensen82

Indlægaf HeidiBH » ons, 02. juni 2010 13:47

Hejsa.. Vil også lige byde dig velkommen til dette dejlige forum, hvor der altid er nogle der er klar med råd osv.. Er super fantastisk og man kan dele alt med pigerne herinde..

Håber du bliver glad forat være herinde,og atisnart får de to berømte streger.. :-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf kristensen82 » ons, 02. juni 2010 14:32

Hejsa Heidi...
Tusind tak for velkomsten.... Håber også snart jeg får de to streger. Kan se du har været heldig... Stort tillykke med det :D

Mvh. Kristina
Billede
kristensen82

Indlægaf Stinna30 » ons, 02. juni 2010 15:19

Velkommen til en Kristina fra en anden ;-) håber, lykken snart tilsmiler jer :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf HeidiBH » ons, 02. juni 2010 17:29

Mange tak, ja efter halvandet års forsøgende og en hsg-undersøgelse og vupti så var den der :-) så det var så stort.. Håber du snart vil få den oplevelse.. :-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf kristensen82 » ons, 02. juni 2010 22:22

Hejsa Stinna...
Tusin tak... og tillykke til dig... HÃ¥ber snart det bliver mig der har en lille bebs i mavsen :-)
Billede
kristensen82

Tilbage til Præsenter dig selv!