BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Ny på siden (præsentation)

Her kan du fortælle lidt om dig selv... (-;

Ny på siden (præsentation)

Indlægaf Joji » tirs, 20. april 2010 12:54

Hej, jeg er ny her på siden. Jeg bliver kaldt for Jojo og jeg er 28 år gammel. Jeg er gift men min skønne mand, vi har et par hunde og krybdyr.
Da jeg var 24 havde jeg to SA som ramte mig rigtigt hårdt. Det endte endda med at jeg besluttede mig for at aldrig nogensinde at prøve at få en baby igen. Jeg har altid været overvægtig men efter jeg mistede de to gik det helt galt og jeg blev federe og federe. Nu er jeg tæt på de 30 år og føler mig frygtelig gammel. Min biologiske ur kører ræs og ønsket efter en baby er stærkere end nogensinde før, men med al den overvægt kan jeg godt glemme det, min mens kom som vinden blæser, jeg har ikke haft ægløsning i flere år (før i tiden har jeg altid checket for slim forneden). Den 7. September 2009 blev så den dag hvor alt skulle ændres. Min kost blev lagt om, jeg dyrkede motion og havde en positiv indstilling. Siden den dag har jeg tabt 40kg (der er så stadig en del at tabe), for nogle uger siden faldt jeg over bogen 'Spis dig gravid' som jeg slugte rådt. Siden jeg spiser efter den er mine depressioner ikke eksisterende, min hud er ren og jeg har det skønt. 1 uge efter jeg havde lagt kosten om til KISS kuren fik jeg blødninger om det var mens eller noget andet ved jeg ikke. Men i går da jeg tørrede mig på toiletet synes jeg at der var slim, jeg checkede og ja der var faktisk lidt slim som kan trækkes i tråde.. drømmer jeg eller var det virkelig ægløsning??? Havde min 'mens' den 27 marts så ÆL må da være kommet lidt forsinket hvis det var det??
Jeg er i hvert fald rimelig glad for jeg kan se at kroppen ændre sig igen. Jeg vil gerne vente lidt med babyen til jeg har tabt mig noget mere, så vil gerne prøve om måske et år. Hvorfor jeg har meldt mig til siden allerede nu? Ja selvom jeg er så gammel ;-) så kan det være at jeg kommer med en masse spørgsmål ang. mens og ægløsning. Men synes også at det er spændende hvordan det går for andre.
Det var så lidt om mig. :-)
Mvh. Jojo
Billede
Brugeravatar
Joji

Geografisk sted: Nordjylland

Re: Ny på siden (præsentation)

Indlægaf HeidiBH » tirs, 20. april 2010 13:24

Velkommen til den skønne side med en masse skønne kvindfolk..

Og tillykke med det flotte vægttab, det er sku stærkt gået :razz:

Håber at det er æl og at de mens vil vende regelmæssigt tilbage :-)
men ihvertfald velkommen.. HÃ¥ber du bliver glad for siden :-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Joji » tirs, 20. april 2010 13:42

Mange tak. Ja jeg håber også at det var æl, før i tiden fik jeg også en klat om morgen og en om aften.. det ville være så skønt :D
Mvh. Jojo
Billede
Brugeravatar
Joji

Indlægaf Snebold » tirs, 20. april 2010 14:41

Hej Jojo
Velkommen til :D
Tillykke med dit fine vægttab, super flot du sådan har lagt dit liv om. Og dejlig sidegevinst at det nu ser ud til at ÆL er kommet tilbage, oven i alle de andre gode ting der følger så flot et vægttab.
Spørg endelig løs herinde, har er fyldt med skrukke kvinder, så der vil altid være en der har prøvet det eller ved noget om det, uanset hvad du finder på af spørgsmål.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf elefantus » tirs, 20. april 2010 14:59

Velkommen til siden .. må dit ophold blive kort...

og tillykke med dit super flotte vægttab ;-)
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Joji » tirs, 20. april 2010 15:34

Tak alle sammen.. sikke en dejlig velkomst. Jeg kan slet ikke vente til at komme i gang, meeeen må se om jeg kan styre mig, vil jo helst først ha' det godt med mig selv igen :razz:
Mvh. Jojo
Billede
Brugeravatar
Joji

Indlægaf pivpiv » tirs, 20. april 2010 15:45

Hejsa
Velkommen til.
Hold da op hvor er det bare flot at du har tabt så mange kg. Det kræver sgisme rygrad.
Jeg synes det er dejligt at høre at lysten til Baby har meldt sig og at kroppen giver dig en gevinst på vægttabet i form af ægløsning og mens :)
Jeg ser frem til at følge dig herinde.
Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf dreamer » tirs, 20. april 2010 19:06

Stort velkommen til... Det er altid dejligt når der kommer nye dejlige kvinder til med deres helt egen historie. Håber alt kommer til at gå dig godt :)
knus
dreamer

Indlægaf Joji » tirs, 20. april 2010 20:00

Tusind tak skal i have
Ser ud til at man virkelig kan hygge sig herinde :-)
Mvh. Jojo
Billede
Brugeravatar
Joji

Indlægaf stinapigen79 » tirs, 20. april 2010 20:23

hejsa velkommen til dette dejlige forum
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Stinna30 » tirs, 20. april 2010 21:27

Velkommen til :-)
Flot kæmpet med vægttabet, kæmpe respekt for det - det kræver virkelig viljestyrke af format.
"Spis dig gravid" er en fantastisk bog, der også har hjulpet mig. Da vi havde prøvet 1 år og 3 måneder uden som meget som at være tæt på to streger, begyndte jeg at spise efter bogen og fik samtidig metformin (fordi jeg har PCO) - 3 måneder senere var jeg gravid og er det stadig :lol:

Jeg fik ÆL, men ofte på dag 20-26, så min cyklus var lang, så ja, det kan sagtens være din ÆL, du oplever nu - det skal nok blive bedre jo mere du taber dig :razz:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Joji » ons, 21. april 2010 00:09

Igen mange tak
Tillykke med graviditeten Stinna, jeg ved hvordan det er at kæmpe forgæves, det tog mig hele 3 år at blive gravid første gang, desværre holdt det kun i 3½ måneder, men der spiste jeg så mange hurtige kulhydrater at det halve kunne være nok, dengang blev jeg undersøgt og de sagde at det udelukkende skyldtes min overvægt, alt andet så fint ud, der har aldrig været snak om for høj insulin. Men nu hvor jeg har læst bogen bliver tingene mere logiske. Nu ved jeg hvorfor jeg ikke tabte mig på havregryn med rosiner og salat med masser af ananas og den slags :lol:
Jeg håber virkelig der nu med Kiss er kommet et ordentlig skub forneden. For bare muligheden for at kunne blive gravid hvis jeg vil er allerede et sejr for mig ;-)
Mvh. Jojo
Billede
Brugeravatar
Joji

Indlægaf Snorre » ons, 21. april 2010 19:20

Også velkommen til fra mig :-)
Det er noget af en pragtpræstation du har lavet dig der - det burde altså belønnes med en baby!
Jeg har nu også selv spist efter bogen "Spis dig gravid" - og er også glad for bogen.
Også rart selv at kunne gøre noget i al den ventetid mange af os har i behandlingsforløbet.
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Joji » ons, 21. april 2010 23:18

Mange tak Snorre
Ja du har ret det er virkelig rart at selv kunne hjælpe lidt til og ikke bare stå der hjælpeløs og vente til det bliver ens tur, det giver en god fornemmelse at man gør virkelig alt hvad der står i ens egen magt for at det endelig lykkes. Kan lige læse at i har prøvet i lang tid, jeg håber at det meget snart lykkes for jer. Alt det bedste fra mig :-)
Mvh. Jojo
Billede
Brugeravatar
Joji

Indlægaf Nuller » tirs, 04. maj 2010 22:15

Velkommen til
Nuller

Tilbage til Præsenter dig selv!