Da jeg var 24 havde jeg to SA som ramte mig rigtigt hårdt. Det endte endda med at jeg besluttede mig for at aldrig nogensinde at prøve at få en baby igen. Jeg har altid været overvægtig men efter jeg mistede de to gik det helt galt og jeg blev federe og federe. Nu er jeg tæt på de 30 år og føler mig frygtelig gammel. Min biologiske ur kører ræs og ønsket efter en baby er stærkere end nogensinde før, men med al den overvægt kan jeg godt glemme det, min mens kom som vinden blæser, jeg har ikke haft ægløsning i flere år (før i tiden har jeg altid checket for slim forneden). Den 7. September 2009 blev så den dag hvor alt skulle ændres. Min kost blev lagt om, jeg dyrkede motion og havde en positiv indstilling. Siden den dag har jeg tabt 40kg (der er så stadig en del at tabe), for nogle uger siden faldt jeg over bogen 'Spis dig gravid' som jeg slugte rådt. Siden jeg spiser efter den er mine depressioner ikke eksisterende, min hud er ren og jeg har det skønt. 1 uge efter jeg havde lagt kosten om til KISS kuren fik jeg blødninger om det var mens eller noget andet ved jeg ikke. Men i går da jeg tørrede mig på toiletet synes jeg at der var slim, jeg checkede og ja der var faktisk lidt slim som kan trækkes i tråde.. drømmer jeg eller var det virkelig ægløsning??? Havde min 'mens' den 27 marts så ÆL må da være kommet lidt forsinket hvis det var det??
Jeg er i hvert fald rimelig glad for jeg kan se at kroppen ændre sig igen. Jeg vil gerne vente lidt med babyen til jeg har tabt mig noget mere, så vil gerne prøve om måske et år. Hvorfor jeg har meldt mig til siden allerede nu? Ja selvom jeg er så gammel
Det var så lidt om mig.