Jeg er en kvinde på 26 år, og er ny her på siden.
Min kæreste og jeg har været sammen i omkring 4½ år, og vi starter "Operation Baby" til vinter. Jeg har gerne villet ha' børn i de sidste 2-3 år, men eftersom at min kæreste (som os' er 26 år) først føler sig klar til det nu, synes jeg, at ventetiden har været lang!!! Men nu kan jeg slet ik' vente, og glæder mig HELT VILDT til at sku' igang med ægløsningstester og (forhåbentlig) os' senere graviditetstester!!!
Jeg har taget p-piller i 10 år. Jeg har læst mig frem til på diverse hjemmesider, at det kan være en rigtig go' idé, at stoppe med p-pillerne ½-1 år før man starter "Projekt Baby", da kroppen kan være påvirket af p-pille-hormonerne i helt op til 1 år efter p-pille-stoppet...hvad mener I, eller hvad er jeres erfaring
For lige knap 3 år siden, fik jeg lavet et keglesnit. Er er nogen der har erfaringer med, at det har været vanskeligt at blive gravid, efter at ha' fået lavet et keglesnit
Jeg ser rigtig meget frem til at bruge en masse tid herinde, og forhåbentlig dele dejlige nyheder og erfaringer med jer allesammen!
Mvh. MT1984