Jeg faldt også over dette forum for en lille uge siden - og hvor er det bare godt.
Jeg synes det er super svært at være i kategorien: barnløsepar.
Min kæreste og jeg har været i gang med projekt baby i 4 ½ år nu, og desværre uden resultat, men vi knokler på endnu, for vi vil bare så gerne have børn. Og jeg mener at der er et ordsprog som siger noget i retning af, at der kommer noget godt til dem som må vente.
Vi prøvede i 1½ år på naturlig vis, men blev derefter henvist til en fertilitetklinik, hvor vi så har være i gang med behandlinger siden 2008. Fra maj 2010 til februar 2011 måtte vi holde en pause, da jeg ikke kunne mere - min krop stod simpelthen af, og jeg mistede mit ellers så optimistiske og gode humør. Så for min og for forholdets skyld, så valgte vi at holde en pause, og det har været godt for os.
Jeg har lige været igennem en micro-inseminations behandling mere, som desværre endte med ingenting, på trods af to ellers fine befrugtede æg... nu er der så sommerferie pause på klinikken, men jeg er så glad for at de ikke har opgivet os - så venter spændt at kunne komme igang til august igen
KH mig