BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Endnu en ny ;)

Her kan du fortælle lidt om dig selv... (-;

Endnu en ny ;)

Indlægaf nattergalen » søn, 05. december 2010 00:09

Hejsa alle sammen..

Jeg er en ung kvinde på 25 vintre..
Min dejlige mand og jeg har nu besluttet os for at vi vil i gang med projekt baby.. Det er en stor og glædelig beslutning.. Især da det har fyldt en del i mit hoved.. Min mand er 27 og har skulle bruge lidt tid til at vænne sig til et stort skridt i vores liv..

Det er nu ca. 2 mdr. siden jeg fik fjernet min kobber spiral.. Hormoner i form af p-piller og lignende er bare ikke min krops bedste ven.. Det tog mig dog næsten en mdr at få min mens igen.. og nu er der en lille uges tid til jeg burde få det igen.. Har dog i den sidste periode haft rigtig ømme bryster, så jeg håber lidt på at det har været held ved første forsøg.. :)
Er der måske nogen af jer der gennem erfaring el andet ved hvor lang tid der ca går inden man kan regne med en mulig graviditet, taget i betrakting af jeg har brugt kobber spiralen?

Jeg håber jeg får skrevet med en masse af jer her, og får delt nogle glædelige nyheder med jer :)

Mange hilsner
Nattergalen..
nattergalen

Re: Endnu en ny ;)

Indlægaf Snorre » søn, 05. december 2010 11:35

Velkommen til, nattergalen :-)
Håber at du bliver glad for at være herinde. Forummet er ikke så stort, til gengæld får man så et lidt mere personligt forhold til brugerne - og det synes jeg personligt er rart :-)
Jeg har aldrig selv haft spiral, så er ikke helt klar over, hvor hurtigt kroppen er "sig selv igen". Men p-piller kan der i hvert fald gå en del måneder pga. den hormonelle påvirkning af kroppen. Men jeg håber, at din krop hurtigt vil arte sig :-)
Du skriver, at du har ømme bryster - det kan jo være at den allerede er der :-) Men desværre kan man psykisk også godt påvirke sig selv, så man får ømme bryster simpelthen fordi man så gerne vil være gravid! Det har flere af os prøvet herinde. Jeg håber nu at den er der :D
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Stinna30 » søn, 05. december 2010 12:57

Velkommen til :D

Har heller ingen erfaringer med spiral, men håber, du kommer til at se dobbelt lige om lidt ;-)
Hvis ømheden begyndte ude i siden af brysterne, så er det i hvert fald samme symptom, som jeg havde 5 dage før jeg testede positivt. Men ja, desværre (i det her tilfælde) er psyken er magtfuld størrelse, så man kan sagtens få symptomer uden at være gravid.
Men jeg krydser mine og Gustavs små, fedtede fingre :alien:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf HeidiBH » søn, 05. december 2010 17:04

Hejsa :-)

Og velkommen til dette dejlige forum :-) Men pas på, det har med at blive ret venedannende ;-)

Har heller ingen erfaringer med spiral, så der kan jeg dersværre ikke hjælpe.. Men var selv på p piller og var heldig med at min cyklus var normal helt fra start, var bare min krop der var længe om at ville blive gravid ;-)

Håber de ømme bryster er tegn på de to streger :-) Jeg fik dog allerede ømme bryster i forbindelse med ÆL og frem til mens, så det tegn kunne jeg ikke bruge.. Jeg blev VILDT træt rimelig hurtig..

HÃ¥ber du er heldig og endnu engang velkommen.. :-)

Knus
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf nattergalen » søn, 05. december 2010 18:11

Tusind tak for Jeres dejlige modtagelse..
HÃ¥ber i alle sammen har ret, og at jeg snart ser dobbelt.. ;)
Men frygter dog som nogen af jer skriver at det kan være psykisk og pga ÆL..
Men jeg vender dog stærkt tilbage med svar :)

Håber i alle har haft en god søndag :)

Knus herfra..
nattergalen

Indlægaf Pille » tirs, 07. december 2010 21:30

Også et stort velkommen til skal der lyde fra mig. Jeg håber at du bliver glad for at være herinde, som de andre skriver så får man hurtigt et "personligt" forhold til de andre brugere, og man bliver afhængig af, at kigge herind dagligt :-)

Jeg håber og krydser mine pølser for at du snart ser de to berygtede streger! Har desværre heller ingen erfaring med spiral...

Stort kram,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Tilbage til Præsenter dig selv!