BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Yargh...

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Yargh...

Indlægaf Snebold » tors, 26. maj 2011 11:30

MÃ¥ lige dele dette med jer :cat:
Den anden aften vi var på vej i seng skal jeg lige ud til tøjsnoren og hente et par shorts til min mand. Da jeg kommer tilbage til huset ser jeg en skygge løbe hen over trappen. Tænker først at det var da voldsom så adræt det pindsvin var, sådan lige at forcere et par trin så hurtigt. For så at tænke at det da vist var et ret tyndt og langt pindsvin. Så kommer det igen og vupti -der sidder en rotte foran mig midt på trappen :shock: Jeg står lidt og ser på den og overvejer hvad jeg skal. Hente hunden kan jeg ikke for kan jo ikke komme ind, og bagdøren har jeg allerede låst. Den smutter så ned og jeg går hen mod døren, men ½m fra den opdager jeg at den stadig sidder på nederste trin under noget græs. Så er jeg nødt til at trække pige-kortet og kalde på min mand :oops:
Han kommer ud og åbner døren, hvilket får rotten til at løbe væk, ind over gårdspladsen og ind i stalden. Føj hvor er den klam.
Har nu kontaktet kommunens rottebekæmpelse, så må de godt snart komme og få den væk.
Klamt, klamt, klamt....
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Re: Yargh...

Indlægaf Helle » tors, 26. maj 2011 11:52

Føj for den lede!!!!!!

Puha, jeg er bare slet heller ikke til gnavere, og da slet slet ikke rotte-slagsen!

Jeg trækker tit pige-kortet herhjemme! Men det er nu altid pga edderkopper -vi har altid unaturligt store edderkopper herhjemme! -eller måske er det bare mit hoved der gør dem større :lol: Vores ene hund plejer at være rigtig flink til at spise dem, men jeg er jo stadig overbevist om, at edderkoppen sagtens kan kravle op fra hundens mave igen! Det er vist det man kan kalde for irrationel frygt ;-)

Jeg håber at kommunen snart kigger forbi -i hvert fald inden den når at finde vej ind i huset!! :lol:
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Geografisk sted: Holstebro

Indlægaf Katten » tors, 26. maj 2011 12:02

Nøøøøj hvor er det klamt, kan godt sige dig jeg var faldet død om på stedet. Er ellers ikke sart, men rotter er nok det ulækreste dyr der findes, kæresten griner af mig når jeg siger det og synes jeg er lidt hysterisk. Til gengæld er det jo så mig der må redde ham fra de stygge ederkopper :toothy7: så synes jo helt klart at han er mere hysterisk ;-)
Håber snart kommunen kommer ud for den skal da bare væk NU før den bliver til flere
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf pivpiv » tors, 26. maj 2011 13:54

Føj føj føj rotter er altså også fæle.

Ser jeg en mus ude genere den mig ikke, sidder den død i fælden i skabet hiver jeg pigekortet frem og så må manden fjerne den he he
Jeg ved slet ikke hvordan jeg ville reagere med en rotte - være konstant bevæbnet med en skovl*GG*

Det med de store edderkopper kender jeg godt, vores er så store at vores labrador ikke vil spise dem hehe fjerne dem kan jeg nu heller ikke, det må manden gerne ;)
Han skal jo gøre sig nyttig ;)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Snebold » fre, 27. maj 2011 10:19

Så har rottemanden været her (det må nu være et træls arbejde at have, der gør at man får tilnavnet "rottemanden" :lol: )
Han siger at rotten enten er syg eller allerede har taget gift, for ellers ville jeg ikke have set den. En rask rotte løber væk, så man ikke når at se den. Sandsynligvis ville den lægge sig i stalden og dø :-| Ikke særlig lækkert at tænke på.
Han spurgte meget til om vi havde foder, høns, fodrede fugle o.l. hvilket ikke er tilfældet, og når der ikke er foder til stede så siger han at der ikke er rotter. Så han gjorde ikke noget, men hvis vi observerer noget igen måtte i sige til.
Synes nu det er lidt klamt at tænke på der nok ligger en rotte og dør et eller andet sted men vælger at tro på han har ret i at det kun var en enlig rotte.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Elis » fre, 27. maj 2011 21:41

fy hvor ubehageligt. Kunne ikke tænke mig noget værre..
Elis

Tilbage til Ordet er frit