BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

vuggestue har lukket i to uger.

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

vuggestue har lukket i to uger.

Indlægaf Elis » tirs, 17. maj 2011 19:50

Nice at pga nedskæring holder næsten alle vuggestuer lukket i to uger.
Nu ved vi at vores ferie altid kommer til at ligge samme dag. Det er virkelig groft at man smider den bombe over os.
Jeg er så gal.. tænk vi betaler 3.000 kr om måned og ingen flexibilitet.
Når jo der er vuggestue som har åbent som nødløsning, men ligger så laang væk at det er umuligt at komme på arbejde bagefter.

Er det kun mig eller syntes I også det er et problem?
Elis

Re: vuggestue har lukket i to uger.

Indlægaf Sascha » ons, 18. maj 2011 09:40

Tjaaaoo... I Horsens har institutionerne haft 3 ugers ferie lukket i flere år. Der tilbydes dog pasning i andre inst, så der aldrig er HELT lukket. Tror det er vanens sag. Jeg har aldrig kendt til andet, så bliver jo nød til at få det til at fungere. Heldigvis er jeg studerende lidt endnu, hvilket letter utroligt meget, men kan da se at det allerede næste sommer kommer til at være et problem :-(
Sascha

Indlægaf zoo » ons, 18. maj 2011 17:57

Næh det er ikke kun dig der synes det er et problem, jeg har ikke selv børn i vuggestue/børnehave men arbejder i en børnehave. 14 dage af vores sommerferie ferie er også fastlagt hvert år, og det er rigtig træls.....dette resultere i at det ikke er hvert år min mand og jeg kan holde ferie sammen.I år er det endda sådan at vi ikke får sommerferie med min mands 2 piger, da deres mor også har ferie på samme tid, som jeg er tvungen til at have ferie. Så jeg er helt enig med dig!
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Jasmi » tirs, 24. maj 2011 14:02

Hej
Jeg syntes heller ikke om det.
Nu kan vi ikke længere tage på sommerhus med svigerforældrene som vi holder så meget af.
Desværre er der ikke så meget at gøre ved det, for det kan ikke betale sig at aflever vores barn hos nogen mennesker han ikke kender.
Jasmi

Tilbage til Ordet er frit