BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

vores polterabend (lang)

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

vores polterabend (lang)

Indlægaf brud2008 » søn, 20. april 2008 07:32

jubii,nu er der ikke længe til vores bryllup.Vi blev igår mødt af 22 venner klokken 8 hvor de kom med morgenmad.Så blev vi ellers klædt ud i de ømmeste outfits de har junne opdrive.SMIL.Manden fik et par brune fløjlsbukser,sort trøje en nettoskjorte og et flot brunternet slips.jeg blev udstyret med en smart todelt sæt med nederdel og skjorte i leopardprint :D et lille lilla stibet martha stewart forklæde og et grønt halstørklæde.intet hunne gå galt med det tøj.jeg var så ude og skyde lerduer først,total sjovt.var ret god efter jeg aldrig havde prøvet det før 12 duer ud af 20.så fik jeg bind for øjnene og blev kørt videre.var så ude og indspille cd,med sangen den jeg elsker,elsker jeg.en overvindelse for en der ikke kan synge hihi.men en rigtig sjov ting,glæder mig til at høre den til brylluppet,hvor niels stemme også er lagt ind.derefter igen bind for øjnene og videre,der var der lidt tid til forkælelse af mig imens pigerne gjore klar i lokalet til festen om aftenen.så der stod den på ansigtbehandlig og massage-SKØNT.blev så kørt ned hvor festen skulle holdes hvor vi mødtes med drengen op aftenen.der kom 2 danse instruktører hvor vi så dansede en times tid alt fra børnesanglege til brudevalsen.hurtig opsum af mandens dag,ude at ride,ud på flyvestationen og komme op i en af deres store stigevogn og blive hejst op,indspille cd,paintball og fodbold osv på pladsen foran feststedet,samt dans.han blev kørt rund på motorcykel til alle aktiviteter.
men en rigtig god dag med alle vores venner,nu er der under 3 uger til brylluppet,sikke en dejlig weekend :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf Tina.e » søn, 20. april 2008 11:36

Hvor lyder det bare som en rigtigt dejlig dag.
Knus Tina
Billede

Billede
Tina.e

Geografisk sted: Juelsminde/Hedensted Kommune

Indlægaf pivpiv » søn, 20. april 2008 17:16

Hvor lyder det bare som en fed dag :)

Vi indspillede også en cd til vores polterabend og ingen af os kunne synge, det var bare SÅ grænseoverskridende!!!

og tro mig det blev spillet mange gange til vores bryllup :lol:
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Tilbage til Ordet er frit