Tak for de mange søde hilsner piger, det varmer meget. Var bange for at i havde glemt mig nu jeg har været lidt stille i noget tid
Jeg prøver lige at svare jer allesammen på en gang, håber det er ok
Manden vil stadig ikke i behandling lige nu. Han vil gerne vente lidt, men jeg har en ide om at spørge ham igen, hvis jeg er så uheldig at få min mens denne gang.
Jeg har tænkt meget over det hele, og kan mærke, at jeg nok godt kan vente en måned mere, men så heller ikke mere end det. Synes jeg har ventet længe nok, og det hele slider på mig efterhånden - slider på den måde, at den "halvpause" hvis der er noget som hedder det, har været mere end nok for mig efterhånden.
Så vil jeg håbe at han lytter til mig og mit ønske om at komme i gang, men jeg kan jo heller ikke presse ham - vil jeg heller ikke. Jeg trænger dog til at der sker noget aktivt snart, også selv om vi har prøvet naturligt i halvpausen og taget den lidt med ro.
Er stadig til dels skuffet og ked af at han ville vente, men har taget det ok den seneste tid, selv om jeg ikke er specielt glad for det.
Kan for tiden heller ikke lade være med at tænke lidt på den biokemiske jeg havde i Nov. og hvor ærgerligt det er at den ikke blev til noget. Ved godt det nok er selvpineri, men tror samtidig det bunder i ønsket om at komme videre i systemet. Lige nu er det jo faktisk den mand jeg elsker aller højest der forhindrer muligheden for behandling, og det gør ondt!
Lige nu venter jeg på mens kommer her om et par dage. Jeg kom til at teste før tid igår og den var negativ, så tror ikke er der gevinst denne gang. Kom nok til at teste fordi min første pos. æl test jeg har fået i nogle måneder var denne cyklus. Havde problemer med strimmel tests selv om jeg have æl (fik tjekket hos gyn.) Men med Clearblue Digi fik jeg en fin smiley d. 2 om aftenen. Så håber jeg jo at det vil give gevinst, når den nu smilede så fint til mig, og mandens kvalitet er i top pt.
Snebold - Mht. bryllup. Vi har besluttet at satse på, at vi kan blive viet i USA til sommer, og så tager vi en fest på et andet tidspunkt fordi vi ikke har råd lige nu, og hellere vil kombinere med en ferie.
Min kæreste har lidt forbehold fordi der er nogle økonomisk ulemper for os i at blive gift, men så laver vi bare nogle kontrakter eller hvad det hedder - Nå ja, og så skal jeg lige se hvordan man kan vinkle en vielse i udlandet i forhold til herhjemme. Om den skal godkendes etc. Så ja, vi tager det vist stille og roligt, og så må vi overraske familien senere. Så nu håber jeg bare ferien i USA bliver en realitet, fordi det beror på det.
Hold op det blev lidt langt, men der var også mange tanker jeg lige ville dele med jer.... Knus til jer alle, skønne tøser!