Ja så kommer der lige en update fra mig. Det har været en hård uge, så har først orket at skrive noget nu.
Da vi ramte Juli sagde jeg til manden, at kom vi ikke i behandling skulle vi igennem alle for prøverne igen og det orkede jeg ikke. Så enten måtte han melde helt fra, eller gå i gang fra August. Heldigvis blev det så med start i August.
Vi har nu været 3 IUI forsøg igennem uden hormoner, og er nu midt i 4 IUI forsøg med hormoner. Jeg snydetestede i går på 12 dagen, og den var positiv, men her til morgen var den negativ. Så enten driller det, eller også er den en biokomisk. Eller det kan være ÆL sprøjten som stadig truer og derfor har givet en pos. test i går. Det havde klinikken så ikke lige oplyst mig om
Jeg er helt forvirret, men tror desværre det blot er endnu en nitte.
Oven i det, så er jeg i gang med at skifte studium, da jeg ikke kan være på SU hvis vi skal til at betale for egen behandling. Så må jeg tage elevvejen (jeg vil gerne være Jordemoder eller Katastrofe Manager) Begge dele noget man kan få adgang til via SoSu Ass. og et par ekstra fag.
Så er jeg godt nok senere færdig med min uddannelse, men lige nu er det primære for mig, at kunne betale for behandling og få det barn jeg har ventet på så længe.
Jeg håber i andre har lidt bedre vind i sejlene.
Knus fra en lidt træt Alexis.