BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Update fra min pause

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Update fra min pause

Indlægaf Alexis » fre, 12. november 2010 12:59

Hej piger.
Ja så kommer der lige en update fra mig. Det har været en hård uge, så har først orket at skrive noget nu.
Da vi ramte Juli sagde jeg til manden, at kom vi ikke i behandling skulle vi igennem alle for prøverne igen og det orkede jeg ikke. Så enten måtte han melde helt fra, eller gå i gang fra August. Heldigvis blev det så med start i August.

Vi har nu været 3 IUI forsøg igennem uden hormoner, og er nu midt i 4 IUI forsøg med hormoner. Jeg snydetestede i går på 12 dagen, og den var positiv, men her til morgen var den negativ. Så enten driller det, eller også er den en biokomisk. Eller det kan være ÆL sprøjten som stadig truer og derfor har givet en pos. test i går. Det havde klinikken så ikke lige oplyst mig om :???:

Jeg er helt forvirret, men tror desværre det blot er endnu en nitte. :-(

Oven i det, så er jeg i gang med at skifte studium, da jeg ikke kan være på SU hvis vi skal til at betale for egen behandling. Så må jeg tage elevvejen (jeg vil gerne være Jordemoder eller Katastrofe Manager) Begge dele noget man kan få adgang til via SoSu Ass. og et par ekstra fag.
Så er jeg godt nok senere færdig med min uddannelse, men lige nu er det primære for mig, at kunne betale for behandling og få det barn jeg har ventet på så længe.

Jeg håber i andre har lidt bedre vind i sejlene.
Knus fra en lidt træt Alexis.
PB Startet 10/08
Barnløshed uforkl. - alt ser fint ud hos begge.
Biokemisk 11/ 09, maj/juni 10? 11/10
IUI 1 n. IUI 2 n. IUI 3 n. IUI 4?, IUI 5 b.
IVF 1 SA 4+3 :(
22/3/11 Naturligt gravid <3<3 Blive derinde og voks dig stærk lille liv <3<3
Brugeravatar
Alexis

Geografisk sted: København V

Re: Update fra min pause

Indlægaf Titti » man, 22. november 2010 17:23

Hej hej A

Kan godt huske dig, godt manden er med :-) velkommen tilbage! Det er da lidt spændende om 4. gang er lykkens gang for jer.
Jeg er færdig med IUI, kan ikke lade sig gøre for os på den måde, så nu er vi igang med IVF.
Pøj pøj ;-)
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Ordet er frit