BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Underlig weekend.

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Indlægaf Snorre » lør, 13. marts 2010 13:23

Hæ hæ, kan godt forstå, du er lidt rundt på gulvet. Men slap og og hyg dig :-) Det gode ved at være lidt væk fra hinanden en gang imellem er, at man virkelig når at glæde sig til at se hinanden igen :-)
Alle forhold burde prøve det med jævne mellem...
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf pivpiv » lør, 13. marts 2010 20:47

he he jeg kender det.
PÅ over 13 år har vi været adskilt pga studietur, bryllup, fødsel, da knægten var indlagt + en nat hvor jeg var på sjælland - ialt under 14 dage ialt på alle de år.
Der er bare så tomt når man ikke er sammen :)

Men du skal da hygge med veninderne og have tøseaften ;)
God fornøjelse
knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf elefantus » lør, 13. marts 2010 20:59

det lyder som mig og manden ... vi er stort heller aldrig fra hinanden og når det så sker, så det bare mega ensomt :cry:
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Annette1975 » søn, 14. marts 2010 09:41

Ja jeg kender det også godt. Min mand og jeg har været sammen i snart 14 år og indtil for 2 år siden var vi sjældent adskilt. Men så fik han nyt arbejde og det første år der havde han cirka 60 rejsedage, hvoraf han tog 5 uger i streg i Colorado. Jeg var så så priviligeret at hans arbejde betalte for en fly billet til mig så jeg kunne komme over og besøge ham i en uge, men det er skisme lang tid at være adskilt.

Men nu er det blevet en vanesag fordi han har rejst så meget igennem de sidste to år. Dog gruer jeg for den første rejse han skal på efter at vi har fået Amalie. Utroligt nok har han ikke haft nogen overnatninger ude siden november måned, men det varer nok ikke længe før den første kommer. Så skal jeg være helt alene hjemme med Amalie, det syntes jeg bliver underligt.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf lindaan » søn, 14. marts 2010 11:08

ja vi har også lige haft en nat hver for sig. da manden skulle på hjemmeværnsøvelse, det er anden gang efter de små kom til verden, men den første gang var han bare lige hjemme ved sin svoger og spille computer så kunne ringe hvis det blev for hårdt. Men den her gang kunne jeg ikke bare ringe
lindaan

Tilbage til Ordet er frit