BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Tror jeg er blevet sindssyg.....

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Tror jeg er blevet sindssyg.....

Indlægaf Hope » søn, 01. juni 2008 22:22

Ja som overskriften siger, så er jeg vist ved at blive gak gak :hippy2:
De sidste par dage, lille uge har jeg brugt utallige timer på at søge, surfe og kigge på nettet-på hvad?? Jo selvfølgelig babytøj, senge, vugger, klapvogne og andet udstyr. HJÆLP!!! Det er jo helt hen i vejret, Ingen baby på vej, kender ikke en gang nogen tæt på der er gravide. Er bare SÅ skruk så det er helt sygt. Har lyst til at købe for vildt ind af alt det lækre man kan få til babyer. Hvad skal der dog blive af mig???
Det var jo meningen at jeg ikke skulle tænke på baby 24-7, og at jeg så nærmest surprise surprise blev gravid.
Ak ja :triplets:

Hope
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

Indlægaf Snebold » man, 02. juni 2008 08:08

Hej Hope
Sådan nogler dage får jeg også, det var helt galt lige da projekt baby startede. Nu prøver jeg at holde det lidt nede og begrænse mig til at kommer herind. Men jeg havde inden for den første måned nærmest valgt alt der skulle købes når jeg blev gravid... og nej, der er altså stadig ingen baby på vej.
Jeg vælger at tro at vi ikke er ved at blive sindsyge ;-)
Kh Snebold
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

kender det

Indlægaf brud2008 » man, 02. juni 2008 09:48

kender det alt for godt :D man har lyst til lige at købe det og det,hvis man havde gjort det havde man nok stået med et færdigindrettet børneværelse nu hihi.Men vælger også at sige man ikke er skør,vi vil bare det her så meget SMIL.
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Tilbage til Ordet er frit