Sidder og ser håndbold hvor de også spiller total elendigt og fuldstændig smider medaljen væk
Lidt senere ringer min mor, hun mener at jeg skal på skadestuen med min skulder, får dog beroliget hende da jeg kan mærke at det "bare" er musklerne der har fået et slag og er blevet blevet lidt belastet af det pludselige træk der kom i armen da jeg gled.
Ved midnat køre jeg afsted for at hente kæresten ved toget, det er en pænt beruset mand der kommer ud men han er ved godt humør og har haft en dejlig dag. På vejen hjem fortæller han mig så at han har fortalt de andre at han skal være far, men har påpeget at det stadig er en hemmelighed. Jeg kan godt forstå at han gerne vil fortælle det, men synes det er virkelig problematisk at han går og fortæller sine venner det når han er fuld, når vi ikke engang har fortalt vores forældre det endnu, synes at de skulle være de første der fik det at vide og det har vi da også aftalt. Han har gjort det tidligere lige da jeg havde fortalt ham det, han var nede hos en ven og der fik de noget whisky og andet sprut og dem fortalte han det også. Nu er jeg bare glad for at der ikke er flere julefrokoster inden jul hvor han kan tale over sig, for ellers ender det jo med at alle pånær vores forældre ved det.
Håber virkelig at i dag bliver bedre, men det bliver i den grad også en stille da, kan næsten ikke bevæge mig uden at det gør rigtig ondt i ryggen, men er bare glad for at det ikke er værre. Vi har også en scanning i morgen som jeg glæder mig meget til, så mon ikke dagen i dag går stærkt