Åhh skønne folkens jeg er en KLOVN!! Jeg har savnet jer, men har været helt i bund med overskud selv om jeg troede jeg var med overskud da jeg skrev herinde sidst. Men nu er jeg her.
Jeg mistede i okt. min computer og tog derefter på juleferie i Jylland. Samtidig har mit sind bare været fuldstændig slidt, så har været meget op og ned omkring om jeg skulle herind igen - om jeg kunne klare en masse lykkelige graviditeter når jeg selv kæmper sådan.
Men nu har jeg besluttet mig for at blive herinde aktivt, heeeelt seriøst. Jeg kan nemlig ikke undvære at skrive med Jer skønne mennesker. Synes der er aaaalt for meget ballade på andre sites, og trænger til at komme tilbage til mine "rødder" mht. sites, hvis i forstår. Der findes allermest varme blandt Jer.
Der er sket det, at jeg ikke blev gravid i November - der fik jeg en biokemisk igen igen. December kunne jeg ikke få IUI pga. juledagene, og vi blev ikke gravide naturligt.
MEN, nogen må have tilsmilet os, for samme dag som egenbetaling blev indført fik vi et vildt tilbud fra vores klinik om, at droppe den sidste IUI hvis vi ville og gå direkte i IVF. Vi har jo ikke penge eller mulighed for at skrabe sammen til IVF, men det vilde ved tilbuddet er, at det er et medicinsk forsøg, så vi får behandlingen meeeeget billigere.
Vi havde godt hørt om muligheden for det forsøg, men jeg skulle godkendes først. OG DET BLEV JEG!!!
Så nu er vi i gang med IVF 1 lang protokol, og jeg er faktisk så langt, at næste uge byder på ægudtagning.
Jeg var til scanning i torsdags for at se om jeg var nedreguleret nok, samt at tjekke at alt så fint ud. Det gjorde det heldigvis og nu er jeg rigtig inde i forsøget. Det eneste der kan ske nu for at blive afbrudt er, at de opdager et eller andet særligt, eller jeg bliver voldsomt overstimuleret. Det håber vi selvfølgelig ikke sker!!
I morgen skal vi så til første scanning under ægstimulering, og jeg kan godt mærke det er lidt ekstra hårdt fysisk og psykisk. Jeg er ved at blive en rigtig tudemarie...

Samtidig er jeg ret nervøs for om det hele nu skal gå godt osv... Men der er vel naturligt nok...
Så status er, at jeg håber på at vi får taget æg ud i næste uge, og hvis muligt vil vi gerne have lavet blastocystdyrkning, og have sat to æg op, men nu må vi se. Vil bare blive glad hvis 1 æg er perfekt, og helt igennem ovenud lykkelig, hvis det ender i en graviditet. Det SKAL og MÅ det bare!
Åh det blev en lang update, og jeg føler ikke engang jeg har fortalt alt.
KÆMPE KRAM TIL JER!!