Jeg ville da lige smide en julehilsen til alle i skønne tøser.
Til Jer da kan huske mig, så vil jeg bare sige, at jeg har fundet ro med et liv uden børn. I hvert fald som tingene er lige nu. Flere års kamp, behandlinger og tab gjorde ikke noget godt for vores ægteskab. Det har fået nogle ar, som tiden må vise, om de kan forsvinde eller leves med. Men i bund og grund er jeg lykkelig, og jeg tænker stort set ikke på PB mere. Jeg har fået så meget livskvalitet tilbage efter projektet er droppet.
Vi nåede kun første fase i adoptionsforløbet, og måtte ærligt talt grine lidt af os selv. Vi havde dårligt nok tid til at komme til lægen og få lavet en lægeerklæring til adoptionsbureauet.....så var det nok lidt bizart at overveje at få et barn lige nu
Men hvis vi får oveskud og lyst til det, er der jo mange år endnu at løbe på, så vi tager den med ro.
Der har været et par venlige sjæle, som har tænkt på mig og smidt mails i mit fravær herinde fra. Det varmer mit hjerte, og I skal vide, at jeg også har Jer i tankerne. Jeg har været nødt til at passe på mig selv og holde alt dette på afstand for at komme videre med mit liv. Jeg håber og tror I forstår.
Jeg kastede lige et hurtigt blik ned over siden, og så at der desværre stadig er mange af de "gamle" tilbage herinde. Det er trist at se, at I stadig ikke har fået Jeres ønske opfyldt.
Til Jer det er lykkes for. HJERTELIGT tillykke. Må lykken følge Jer og de små.
Med disse ord vil jeg ønske Jer alle den bedste jul og må babygaveregnen drysse ned over Jer.
Knuuuuuus fra Svipsen