BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

The friendly ghost :-)

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

The friendly ghost :-)

Indlægaf svipsen » ons, 08. december 2010 22:22

Hej piger

Jeg ville da lige smide en julehilsen til alle i skønne tøser.

Til Jer da kan huske mig, så vil jeg bare sige, at jeg har fundet ro med et liv uden børn. I hvert fald som tingene er lige nu. Flere års kamp, behandlinger og tab gjorde ikke noget godt for vores ægteskab. Det har fået nogle ar, som tiden må vise, om de kan forsvinde eller leves med. Men i bund og grund er jeg lykkelig, og jeg tænker stort set ikke på PB mere. Jeg har fået så meget livskvalitet tilbage efter projektet er droppet.
Vi nåede kun første fase i adoptionsforløbet, og måtte ærligt talt grine lidt af os selv. Vi havde dårligt nok tid til at komme til lægen og få lavet en lægeerklæring til adoptionsbureauet.....så var det nok lidt bizart at overveje at få et barn lige nu :lol:
Men hvis vi får oveskud og lyst til det, er der jo mange år endnu at løbe på, så vi tager den med ro.

Der har været et par venlige sjæle, som har tænkt på mig og smidt mails i mit fravær herinde fra. Det varmer mit hjerte, og I skal vide, at jeg også har Jer i tankerne. Jeg har været nødt til at passe på mig selv og holde alt dette på afstand for at komme videre med mit liv. Jeg håber og tror I forstår.

Jeg kastede lige et hurtigt blik ned over siden, og så at der desværre stadig er mange af de "gamle" tilbage herinde. Det er trist at se, at I stadig ikke har fået Jeres ønske opfyldt.

Til Jer det er lykkes for. HJERTELIGT tillykke. Må lykken følge Jer og de små.

Med disse ord vil jeg ønske Jer alle den bedste jul og må babygaveregnen drysse ned over Jer.

Knuuuuuus fra Svipsen
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Re: The friendly ghost :-)

Indlægaf Snebold » ons, 08. december 2010 23:06

Kære Svipsen
Hvor er det dejligt at høre fra dig :razz: Du er bestemt savnet herinde, du var så meget en del af dette forum i så lang tid. Men jeg forstår fuldt ud at du måtte sige farvel og få det lidt på afstand.
Det varmer mit hjerte at du har fundet ro med tingene som de er og jeg håber at jeres ægteskab med tiden kommer helt over alt det I har været igennem. Det er i hvert fald dejligt at I ikke har tid til at komme forbi lægen :lol: det må klart være et tegn om at I synes livet er godt som det er lige nu. Og ja, I kan jo altid gå videre med adoption når I føler jer klar til det.
Jeg ønsker dig og din mand en rigtig glædelig jul og et godt og lykkebringnde nytår :love1:
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf HeidiBH » tors, 09. december 2010 04:42

Hejsa Svipsen..

Hvor er det bare pudsigt, tænkte lige på dig igår om hvordan du havde det og så ligger man her halv fire om natten og ammer og sørme ikke at der så lige er en lille julehilsen fra dig :-)

Hvor er det dejligt at høre at du har fundet dit liv igen, og som jeg næsten kan forstå, lever det igen.. Er da bare positivt at i har for travlt til at komme til lægen, for viser da bare at i har fundet en masse andre ting at tænke på..

Selvfølgelig må det have været hårdt for jeres ægteskab, men er sikker på at det i sidste ende bare vil gøre jer stærkere sammen.. :-)

Det var super dejligt at høre fra dig og håber da at selvom du ikke er i PB at du vil kigge med engang imellem og smide en kommentar ;-)

Glædelig jul herfra :-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Titti » tors, 09. december 2010 11:00

Kære Svipse

Jeg tager hatten af for dig, har stor respekt for mennesker som dig, der acceptere livets betingelser og lever med dem.
Jeg kæmper selv med dem og pt kan jeg ikke acceptere dem, det er lidt hårdt.

Jeg ønsker dig alt held og lykke frem over :-)
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf magdalene » tors, 09. december 2010 18:10

Hej Svipsen,
Jeg har også været en af dem, der har tænkt på, hvor du blev af, så det var dejligt med en lille update fra dig. Lyder dejligt at du er kommet ovenpå igen efter PB.
Rigtig meget held og lykke i fremtiden :-)
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf Panna » tors, 09. december 2010 18:15

Hej Svipsen

Hvor er det dejligt at se lidt livstegn fra dig.
Hvor er det bare skønt, at du har fundet ud af at lykken ikke er afhængig af et barn.
Jeg ønsker dig alt det bedste.. og en rigtig glædelig Jul

Knus
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Lilien » tors, 09. december 2010 18:21

Kære Svipsen,

Hvor er det dejligt, at høre fra dig igen. Det blev lidt tomt efter du gik inaktiv herinde jo :razz:

Det lyder som om, at du virkeligt har fundet ro med dig selv og jeres situation. Vil bare lige sige, at jeg syntes det er så stærkt gået, er ikke sikker på at jeg selv ville kunne være ligeså afklaret.
Det må være en stor lettelse for både dig og din mand, som du selv siger så er PB ikke ligefrem noget der får romantikken til, at blomstre op på ny ;)

Jeg håber du får en rigtig dejlig jul sammen med din familie, og et godt og lykkebringende nytår 2011.

Knus herfra
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf pivpiv » tors, 09. december 2010 20:42

Hej Svipsen
Hvor er det dog dejligt lige at høre et pip fra dig igen :)
Jeg kan godt forstå at du trænger til at få alle babytankerne på afstand - men heldigvis ved du jo hvor du kan finde os hvis savnet bliver for stort ;)
Må 2011 være året for dig og dine og må jeres forhold komme styrket ud af den modgang i har haft.
Kram
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Stinna30 » tors, 09. december 2010 23:35

Hej svipsen

Hvor er det skønt at høre fra dig og respekt for, at du/I har fundet glæden ved livet på trods af alt hvad I har været igennem. Jeg håber, livet pludselig kommer bag på jer og skænker jer al den lykke I har fortjent.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Snorre » søn, 12. december 2010 15:14

Hej Svipsen
Hvor er det dejligt, at du finder på at skrive en lille hilsen. Som alle svarene bevidner, er vi mange, der jævnligt tænker på dig :-) Jeg er også ret imponeret over, den ro du virkelig lyder til at have fundet. Det er helt sikkert en god beslutning for jeres ægteskab, at have mere fokus på at det skal fungere imellem jer to. Så må en eventuel familieforøgelse komme i 2. række. Og hvis du netop har nogle år at løbe på, må det være med til at give lidt ro og luft omkring PB.
Jeg overtog testbestyrer jobbet efter dig i sommer, og har netop fundet en afløser, da det jo lykkedes mig at blive gravid. Så nu går jobbet videre til en anden frivillig :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Babywanted » man, 13. december 2010 14:06

Hej Svipsen

Dejligt med et livstegn fra dig - jeg tænker tit på dig. Lyder som om at I har fundet en god, fælles tilstand, du og din mand, og jeg er ret sikker på, at arrene forsvinder.

Mange tanker og ønsker om en rigtig glædelig jul.

Klem
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf svipsen » lør, 18. december 2010 18:40

Hej søde piger

Tak for alle Jeres svar og tanker. De varmer mere end I aner.

Jeg føler nu ikke, at jeg har været stærk i mit valg. Nok nærmere tværtimod.
PB blev altoverskyggende og dystert istedet for at være en glæde, som et fælles projekt om børn jo gerne skulle være. Jeg pakkede sydhavsfrugterne og trak mig tilbage fra PB, inden det overtog hele mit liv.
Det er den bedste beslutning jeg til dato har taget, men også den sværeste.

Hvor er I mange, der har fået små bebs herinde. Fantastisk! Det luner at se, at det kan lykkes, selvom der nogle gange må mange års kamp til. Held og lykke med de små guldklumper.

Jeg kigger nok forbi i det nye år. Indtil da må I passe på Jer selv og hinanden. Dejligt at vide, at der findes så skønne mennesker kun et klik på tastaturet herfra.

Juleknus og nytårskram
Svipsen
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf MÃ¥neMarie » tors, 23. december 2010 10:10

Kære søde Svipsen.

Jeg er først lige faldet over dit indlæg i dag, men hvor er det dog skønt med et indlæg fra dig. Vi kommer jo tæt på hinanden herinde, så man kan da ikke lade være med at tænke på hvordan det går dem, der holder pause her fra.. Hvor er jeg glad på dine/jeres vegne over jeres beslutning om at holde pause, inden PB overtog det hele.. efter min mining er BIB-verdenen noget af det hårdeste og opslidende man kan gå igennem, så jeg er glad for at I har fundet hinanden og lykken i jeres hverdag, selvom den pt. ikke indeholder en baby... men en baby skal der jo nok komme, på den ene eller anden måde, og det er dejligt at I kan tage det lidt med ro og genoptage projektet når I er klar til det..

Hav en rigtig dejlig jul og et godt nytår :santa: :occasion1:

Mange knus og tanke fra mig
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf Katrine-mor » tors, 23. december 2010 18:58

Hej Svipsen.

Fik et tip fra Månemarie om at der sørme lå en lille update fra dig herinde under Ordet er frit :-)
Vi har tit tænkt på dig og talt om, hvor du mon var blevet af, så det er dejligt at se dette indlæg fra dig.
Jeg synes det er rigtig stærkt gået af dig og din mand at sige stop inden PB overtog Jeres liv helt. Det var faktisk også der kæresten og jeg næsten var nået til, da vi efter 4. IVF/ICSI stadig ikke stod med en positiv test. Vi fik faktisk også lige akkurat startet op på første fase i adoptionsprocessen, da vi skulle på en velfortjent ferie langt væk fra alting. Og pludselig tilsmilede lykken os og det er jeg utrolig taknemmelig for.
Jeg ved at der kommer en baby til dig også... på den ene eller den anden måde... når I er klar. Det er dejligt at I også er nået til den konklusion, at der er en tid til alting. Og lige nu har I en tid, hvor I skal nyde hinanden og være sammen.

Jeg sender dig en masse tanker og ønsker om en glædelig Jul og et godt Nytår :D

Knus til dig
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Tilbage til Ordet er frit