Tak skal I have - tror faktisk min fødselsberetning er herinde, mener jeg skrev den i sin tid. Det var naturlig fødsel sidst uden smertelindring men med kopforløsning, klip og operativ fjernelse af moderkage efter lang tids venten og vedrop, så nåede aldrig at glæde mig over min nyfødte datter, da jeg havde så afsindigt voldsomt tryk på vedroppet efter fødslen, så det hele står meget sløret hen indtil jeg kom op til min datter og mand 4 timer efter fødslen. Har snakket med min JM om det, men er stadig nervøs og bange. >At min mand så er ude og spille musik i aften og imorgen aften gør ikke sagen bedre, føler mig ret sårbar alene med vores lille datter, hvis nu vandet skulle gå, eller der skulle komme veer aften/tidlig nat. Har 45 min transport til fødested efter Silkeborg er lukket, og min mand vil kunne være hjemme i løbet af en lille time, så det skal nok gå, men frygter alligevel, hvis det går stærkt. Mine svigerforældre vil også kunne være her i løbet af 45 min, da de skal passe vores datter, men puha, synes bare det er ved at være tæt på....
KH Dat