Syntes bare lige at jeg ville skrive og fortælle hvor surrealistisk det er at have været herinde. Fra man stille og rolig klikker sig ind på siden,,,,læser nogle indlæg,,,,, får sigselv meldt ind som bruger så man selv kan komme med kommentar,,,,,, får sagt 'hej' til alle sammen,,,,og får fortalt hvorfor man har behov for at være herinde,,,,,,,,,for læst uendelige indlæg hvor man nogle gange griner af glæde og andre gange græder af sorg,,,og så til man selv får en positiv test og det hele lige vender,,,man blir en af dem man i starten sad og læste om,,,,,,,,,de gravide !!!! Jeg har ikke så mange veninder og har ikke haft lyst til at dele alt for meget med nogle som ikke forstod men det frirum har jeg herinde og det har betydet rigtig meget for mig at kunne dele mine sorger og glæder med jer igennem hele mit forløb. Jeg skal have planlagt kejsersnit om 10 dage så jeg er snart ved vejs ende men regner bestemt med at fortsætte med at følge med herinde. Syntes bare lige at jeg ville sige 'TAK' til alle jer piger som har støttet og fulgt en herinde.
OG kan i så ha en god weekend alle sammen