BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

sommer sommer sommer

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

sommer sommer sommer

Indlægaf pivpiv » ons, 29. juni 2011 08:42

Nu banker sommeren på døren og vi skal nyde den.
Hvad skal jeres sommer bestå af?

Dette år har jeg en uges ferie og derudover er jeg i endnu en afprøvning på et plejehjem denne gang.
Så det bliver en uge på sjælland og derudover en masse små dagsture og vigtigst af alt, bare hygge med FAMILIEN!!!

Jeg håber vi kan få arrangeret gæster en gang om ugen her i løbet af sommeren, få indhentet alle de besøg som vi har forsømt og så grille og dele en flaske vin og slappe af :)
Så lette menuer både grill og ej modtages gerne - let hverdags mad til gæster :)

God sommer
knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Re: sommer sommer sommer

Indlægaf Stinna30 » ons, 29. juni 2011 16:53

Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf HeidiBH » tors, 30. juni 2011 22:22

Vores sommer går med at få vores hu færdigrenoveret så vi kan rykke ind.. GLÆDER Mig... :)

God sommer..
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Katten » søn, 17. juli 2011 17:15

Jeg har efterhånden haft ferie i 1½ måned nu og har indtil videre brugt tiden på at slappe af ved at læse bøger, bade de dage der har været til det, bagt kager til diverse fødselsdage og så lavet lidt let havearbejde. Jeg har været alene hjemme det meste af tiden, men det genere mig ikke for så er der ikke nogen til at forstyrre mig ;-) Vi har dog også grillet nogen aftener hvor vi har haft gæster, totalt hyggeligt :-) Jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af, synes lige jeg har været til eksamen.
Jeg glæder mig til på søndag, for så er det min tur til at komme på ferie, bliver rart med lidt nye omgivelser :D Jeg skal en uge til Stettin med mine forældre og søskende, min kæreste kan desværre ikke komme med fordi han skal arbejde (han er lydmand så sommeren er meget travl), men så kan han passe mine forældres hund i stedet og det er nu også meget godt, de hygger sig rigtig sammen :D

Håber snart det bliver rigtig sommer i stedet for det her pjasken hele tiden, ikke lige det sjoveste når man har ferie og gerne vil være ude. I må alle have en dejlig sommer :alien:
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf Pille » ons, 20. juli 2011 20:49

Jeg er en af de "heldige" der først har ferie i uge 34+35 (slut aug./start sept.) og har lige i morges bestilt rejse til vores lille familie.. Det er vores første chartertur (var i Polen da Noah var ca. 5-6 mdr.) og er lidt spændt på hvordan han tager varmen og al det dejlige vand ;-) Og jeg kan slet ikke vente til vi skal afsted!
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf zoo » søn, 31. juli 2011 11:09

Er lige kommet hjem efter en uge hos svigermor og svigerfar i Holland. Det har været skønt, vi har virkelig nydt hinanden. Vi havde kun den ene af vores 3 sammenbragte børn med....så der var plads til lidt ekstra forkælelse for ham :-) .....ja og så håber vi jo at vi har bragt en ekstra med hjem .....vi har i hvert fald gjort vores;-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Titti » søn, 31. juli 2011 11:51

Holder ferie nu og 14 dage frem. 1. uge skal bare være til spontane oplevelser, i går var vi i Madsby parken, i dag brunch og så tager vi nok i min mors sommerhus i løbet af ugen (hvis vi får lyst). 2. uge har vi lejet sommerhus på Sjælland, hertil en tur i Bonbonland, hvis vejret er til det.
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf zoo » man, 01. august 2011 08:41

Hmmmm 4 dag med den ondeste hovedpine......ikke lige det jeg gider i min ferie!
zoo

Indlægaf zoo » tirs, 02. august 2011 16:44

.....5 dage med ond ond hovedpine og nu mega ondt i ryggen....eller lænden er det vist. Alt foregår i slow.....
zoo

Indlægaf Xenias mor » tirs, 02. august 2011 21:52

ej zoo hvad sker der lige for dig ????? det lyder da til at være mega hårdt og mega træls,,,god bedring til dig :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf zoo » ons, 03. august 2011 08:20

Tak ....jeg ved det heller ikke. Har ALDRIG haft så ondt i ryggen, og jeg har ingen idé om hvorfor...normalt kan man sige at man har knoklet helt vildt med noget, vi har ikke engang været til fitness hele ferien. Og det blir bare værre og værre......ser li an til i morgen, ellers må jeg vist aflægge doktoren et besøg :-(
zoo

Tilbage til Ordet er frit