BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

søgt drømmejobbet...

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

søgt drømmejobbet...

Indlægaf brud2008 » tirs, 24. juni 2008 14:17

ja manden har giver sig,min store drøm er at blive dagplejemor.Så nu har jeg søgt uopfordret-da jeg ved de snart mangler.Min mand har eller i halvandet år sagt at det sled for meget på huset.Men nu har han givet sig så hvis jeg er heldig kan jeg måske være dagplejemor om et halvt til et helt år :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf Hope » tirs, 24. juni 2008 14:30

Ih hvor dejligt for dig :alien: Har overvejet at blive det og min kæreste synes det er en ovenud god ide, desværre bor vi i lejlighed og selv om den er stor er den ikke rigtig indrettet til dagplejebørn. Har heller ikke have eller sandkasse el noget og det synes jeg altså ikke jeg vil byde de kære små. Det er osse en af grundene til at vi har sat lejligheden til salg, vi vil gerne have noget udenoms arealer når vi forhåbentlig snart får vores egne guldklumper :binky: :angel13:
Synes det er fedt du har søgt, har kun positive historier om det at være dagplejemor. Min mor var det mens jeg voksede op og igen da jeg var flyttet hjemmefra, og det har bare været lykken, at komme hjem og hele huset var fyldt af skønne unger :D Hun var det sidste år (indtil kommunen bestemte at børnene skulle i den nye vuggestue, og alle d.p mødrene blev fyret, skod :evil: ) og det var SÅ rart at få sin baby lyst lidt styret, hjemme hos mor ;-)
Så pøj pøj med det, håber du snart kan kalde dig selv dagplejemor :razz:

Hope
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/01kyrku19kimp675.png[/img][/url]
Hope

..

Indlægaf brud2008 » tirs, 24. juni 2008 22:32

ja det håber jeg også .det kunne være så godt.Prøv at tænk at have huset fuldt at sådan nogle krudtugler,det ville da være skønt :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Tilbage til Ordet er frit