BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Snebold - hvordan er det gået med din kat?

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Snebold - hvordan er det gået med din kat?

Indlægaf Snorre » søn, 08. august 2010 11:33

Jeg kunne læse i en anden tråd, at den lå på operationsbordet i går aftes. Så håber, at der er godt nyt?
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Snebold - hvordan er det gået med din kat?

Indlægaf Snebold » søn, 08. august 2010 16:38

Jo tak, han har det efter omstændighederne godt. Det var et kompliceret brud hvor knoglen var knust helt oppe ved ledkuglen på lårbensknoglen. Så han har nu en plade, 5 skruer og lidt ståltråd til at holde sammen på det hele. Er naturligvis helt barberet i den ene side af bagpartiet og har adskillige sting ned over låret.
Han kan selv humpe lidt rundt, men skal helst holde sig i ro. Han har fået morfin idag og skal ellers have smertestillende de næste tre uger og penicillin i 10 dage. Og mine evner som fys kommer til at stå sin prøve, idet vi skal lave øvelser med ham 3x dagligt. Men vi håber på det bedste :-| Vi har fået ham hjem, lettere omtumlet, da han ikke er tryg ved andre mennesker og derfor ikke befandt sig godt med at være indlagt.
Så nu håber vi bare at det heler godt op. Fremover vil han jo så nok skulle bo i pengeskabet, for han er nu klart den dyreste staldkat jeg nogensinde har hørt om. Kunne få en IVF behandling for den pris :roll:
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Re: Snebold - hvordan er det gået med din kat?

Indlægaf Snorre » søn, 08. august 2010 17:52

Godt at høre nyt. Men sikke en omgang med plade, skruer og ståltråd! :-( Den stakkel! Det er også lang tid han skal medicineres og formodentlig skal holde sig i ro. Det stiller lidt krav til aktivering af katten, da han normalt vist er udekat, kan jeg regne ud. Jeg syntes det var hårdt for nylig at have ulykkelig og omtåget hankat hjemme i bare et døgn. Han græd og prøvede at rejse sig hele tiden. Jeg lider sammen med dyrene og får helt ondt i maven og svært ved at sove - det er den rene elendighed :-(
Ja, det er mærkeligt at tænke på, at sådan en omgang økonomisk svarer til en IVF behandling! Men når det er et dyr, man holder meget af, bruger man jo gerne pengene. Hvis vores hankat skulle have været opereret var prisen også røget over de 20.000...
Held og lykke med ham og håber det går godt med at lave øvelser. Jeg tror, at han nok skal blive glad igen, især når han bliver mere mobil og forhåbentlig får noget af metallet pillet af :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Ordet er frit