BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Send mig motivation

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Send mig motivation

Indlægaf pivpiv » fre, 13. august 2010 07:50

BoN monstret åd hvad jeg havde skrevet :(

Nå pyt jeg prøver igen ;)
Helbredet forhåndrede mig i at sove, så jeg var alt for tidligt oppe.
Nu vil jeg simpelthen have noget ud af dagen.
Indtil nu har jeg sat vasketøj i gang, sendt mand og barn afsted, sorteret lidt tøj, tømt opvasker, fundet ting til genbrugen :)
Jeg ville så gerne have malet et lille vindue eller to - meeeen det holder jeg nok sgutte til i dag - de trænger dog slemt meget til at blive malet.
Men om lidt tror jeg at jeg går en lang lang tur og får lidt frisk luft - bare for at vågne og for at få kroppen til at bekæmpe alt det pizza som jeg fik at spise i går og som kroppen stadig slås med*GG*
Meeen motivationen mangler, jeg er ikke ordenlig udhvilet og kroppen gør ondt - så send motivation, så jeg får noget fra hånden i løbet af dagen ;)

Kan I nu have en rigtig god weekend :)
Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Re: Send mig motivation

Indlægaf Stinna30 » fre, 13. august 2010 09:37

Tag en lur midt på dagen, så er du sikkert frisk til at male vinduer i eftermiddag :D

God weekend, pivpiv :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Annemor » fre, 13. august 2010 10:43

Hey Pivpiv...

Du må gerne få lidt af min motivation...

Jeg stod op i morges kl. 5.30, gjorde klar, så gulvmanden kunne ligge gulvtæppe, satte vasketøj over, sørgede for at drengen og manden kom afsted på arbejde, tømte opvaskeren, støvsugede og ryddede op efter gulvmanden, har nu snuppet et bad og er efterhånden på vej til arbejde...

I eftermiddag når jeg kommer hjem skal jeg have samlet vores seng og sengeborde, så vi for første gang i to år skal sove i vores egen seng, istedet for en 1½ mands gæstesovesofa...

Jeg kan næsten ikke overskue at skulle på arbejde, jeg vil bare så gerne i gang med at samle sengen, og indrette værelset. Skal have bestemt mig for nogle gardiner og have købt gardinstænger. Der mangler stadig at bliver pudset vinduer -måske kan jeg også nå det i eftermiddag.

Det er så spændende at få værelset færdigt, for når det står helt færdigt, så begynder vi på operation babyværelse...

Kan du mærke motivationen, og dagens gejst...?

Du må meget gerne bruge noget af den, så du kan få malet vinduer i eftermiddag....!

Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf pivpiv » fre, 13. august 2010 10:49

Uhhh så flittig :)

Vinduerne bliver nok ikke malet - det er helbredet ikke til (kun lysten) har piskesmæld.

Men har været i bad og sorteret lidt i mandens tøj og fik lige løbet lidt med wii - har jeg nævnt det?! hmm nå pyt.

Nu springer jeg snart videre og får sorteret mere til nabo knægten og genbrugen, knægten vokser og manden har nogle trøjer som skal UD (efter min mening *gg*)

Jo skal også have formiddagsmad, så jeg holder min kur.

Hmm hvad pokker skal jeg mere finde på. kan måske gøre lidt rent, de småting jeg kan holde til.

Uhhhh i dag er ikke lige dagen hvor jeg kan leve med min nakke - hovedet vil så meget som kroppen ikke kan :)
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Stinna30 » fre, 13. august 2010 11:59

Uh, jeg er også i gang med at sortere tøj - en veninde har været forbi med 7 sække børnetøj fra 0 til 4 år, så det er bare luksus :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf pivpiv » fre, 13. august 2010 14:18

Nu er der en stor pose tøj til naboens knægt :)
Og så har jeg gjort mig lidt weekend lækker for manden ;)

Indkøbssedlen er skrevet og vi skal vist bare ud og have shoppet og handlet i aften.
Jeg er imponeret over alle de småting jeg har nået i dag :)
Nu skal manden bare sige iihh og åååhh når han ser det hahaha

Ej mangler noget endnu, men med mit helbred så er det en god dag hvis bare lidt bliver lavet - så det er en god dag ;)
Jeg er helt fjollet glad :)
pivpiv
Site Admin

Tilbage til Ordet er frit