BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Så har vi fået datoen for min mors transplantation :-)

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Så har vi fået datoen for min mors transplantation :-)

Indlægaf Annette1975 » ons, 01. december 2010 16:09

Nu har jeg fået alle de julegaver december måned kan bringe.

Min mor er lige blevet kontaktet af amtssygehuset i Århus og har fået at vide at mandag d. 3 januar der starter hendes transplantation. Hvor er det bare fantastisk . Vi er godt klar over at hun skal være indlagt i en månedstid og kommer til at have det rigtig dårligt og der kommer til at gå lang tid før hun er ovenpå igen. Men NU er det altså lige om lidt at det hele starter, hvor er det bare skønt.

Jeg glæder mig, og min mor glæder sig, til at hendes imunforsvar genvinder sin styrke. Hvor bliver dejligt at vi igen bare kan ses når vi har lyst og ikke skal lade os diktere af bakterier og infektioner. Det bliver bare så dejligt at få min mor tilbage igen.

Så nu satser jeg på at når vi når til foråret, så begynder jeg at have min "gamle" mor tilbage og hun begynder at kunne nogle flere ting. Ih hvor jeg glæder mig :-)

En anden ting er, jeg skal på svangreambulatoriet i morgen kl. 11 til samtale med en sygeplejerske, så jeg kan blive kørt ind i systemet derude og få noget insulin. Det hele bliver meget mere virkeligt når jeg begynder at skulle gå derude. Men det bliver underligt at komme derud i morgen og se alle de store gravide maver pigerne render rundt med derude, og så ved jeg at jeg kun er 6+6 i morgen. Men jeg når også dertil på et tidspunkt :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Re: Så har vi fået datoen for min mors transplantation :-)

Indlægaf HeidiBH » ons, 01. december 2010 17:00

Ihh hvor er det da bare nogle dejlige julenyheder.. :-) nu ser det hele dejligt lyst ud.. SÃ¥ kan det da kun blive en dejlig jul :-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Birgitte » ons, 01. december 2010 18:22

Det var da godt nok en dejlig god nyhed :)
Start projektbarn dec 08
Bio dec 09
1. iui maj 10 - pos - foster død ca uge 6 (udskrab uge 9)
2.+3. iui aug/sep 10 - neg
4. iui sep/okt 10 - pos - MA
5. iui dec/jan 11 - neg
1. IVF + 1. ICSI sommer 11 - ingen æg til ÆO
2. ICSI jan 12 - 2 æg til ÆU og ÆO
Birgitte

Indlægaf Pille » ons, 01. december 2010 21:57

Skønne nyheder Annette.. :alien: Hvor er det bare dejligt, altså! Kan ikke huske om jeg har fået ønsket dig tillykke med, at Amalie skal være storesøster - så for en sikkerhedsskyld: HURRAAAAA og TILLYKKE!!

Kram,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Tilbage til Ordet er frit