Min mor er lige blevet kontaktet af amtssygehuset i Århus og har fået at vide at mandag d. 3 januar der starter hendes transplantation. Hvor er det bare fantastisk . Vi er godt klar over at hun skal være indlagt i en månedstid og kommer til at have det rigtig dårligt og der kommer til at gå lang tid før hun er ovenpå igen. Men NU er det altså lige om lidt at det hele starter, hvor er det bare skønt.
Jeg glæder mig, og min mor glæder sig, til at hendes imunforsvar genvinder sin styrke. Hvor bliver dejligt at vi igen bare kan ses når vi har lyst og ikke skal lade os diktere af bakterier og infektioner. Det bliver bare så dejligt at få min mor tilbage igen.
Så nu satser jeg på at når vi når til foråret, så begynder jeg at have min "gamle" mor tilbage og hun begynder at kunne nogle flere ting. Ih hvor jeg glæder mig
En anden ting er, jeg skal på svangreambulatoriet i morgen kl. 11 til samtale med en sygeplejerske, så jeg kan blive kørt ind i systemet derude og få noget insulin. Det hele bliver meget mere virkeligt når jeg begynder at skulle gå derude. Men det bliver underligt at komme derud i morgen og se alle de store gravide maver pigerne render rundt med derude, og så ved jeg at jeg kun er 6+6 i morgen. Men jeg når også dertil på et tidspunkt

Hvor er det bare dejligt, altså! Kan ikke huske om jeg har fået ønsket dig tillykke med, at Amalie skal være storesøster - så for en sikkerhedsskyld: HURRAAAAA og TILLYKKE!!