Søndag kl. 14 mødtes vi med sælgere af huset for at lave overdragelse. Vi overtager først huset officielt d. 1/4 men vi har fået råderet over huset fra i søndags, så vi kan lave noget inde i huset før vi flytter ind.
Så Min mand og sælgers mand ordnede alt det praktiske overdragelse og konen og jeg gennemgik haven

Jeg er ikke det store have menneske forstået på den måde, at jeg ved ikke hvad planterne hedder og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved dem, men jeg vil gerne lære for jeg elsker en flot have. Heldigvis er både min mor og svigermor havemennesker med stort H, så jeg kan trække på en masse erfaring der. Men jeg fik at vide at der var 3 forskellige slags æbletræer, 3 forskellige slags blommetræer, et kirsebærtræ. Derudover er der et lille drivhus med vinplanter inden i. Der er også en køkkenhave med højbede. Det ene højbed er fyldt med jordbær, et andet er fyldt med hindbær buske og så er der to højbede hvor man kan plante sæsonting i. Så her til foråret, skal jeg ud og lægge kartofler, så salat, radisser, gulerødder og rødbeder. Jeg glæder mig vildt til at komme igang. I drivhuset skal jeg have agurker og tomater. Det kan være at jeg kommer på mere senere. Men jeg er helt glad for at jeg den første sommer er på barsel, så jeg kan lære at holde alle disse ting.
Men det kribler i fingrene for at komme igang ude i haven, selvom den lige nu er bundfrossen og fyldt med sne, så bliver det bare så dejligt at få en opvokset have igen.
Men aller først har vi nu to måneder, hvor vi skal bruge tiden til at få revet det gamle køkken og bryggers ned, sat nyt op, have malere til at male huset og gulvmand til at slibe nogle trægulve. vi skal også have lagt nye klinker i vores køkken
SÃ¥ der er nok at give sig til