Puha.. jeg ved godt at det jeg har på hjerte ikke er noget i forhold til dem der har mistet en forælder eller et barn. Men mit hoved og hjerte er godt nok ved at være fyldt op med lidt for meget efter denne måned..
I dag er jeg blevet opsagt... Det kom lidt som en overraskelse, selvom jeg godt ved at vi har fået mindre og mindre at lave og jeg efterhånden ikke har helt så mange af de opgaver som jeg var ansat til.. MEN.. jeg havde ikke lige regnet med at blive fyret i dag... Heldigvis er det ikke på grund af mig som person eller mine evner (det sagde de op til flere gange så det må jeg jo tro på :) ).
Men sammen med fertilitetsbehandling (vi har lige sendt papirerne ind til Hvidovre så vi kan komme i gang med IVF istedet for insemination når det en gang bliver vores tur på listen), det at jeg har sagt til min far at jeg pt ikke vil have ham i mit liv (lang lang historie) og en masse andre småting som bare ikke føles som småting fordi man har så meget andet i hovedet og kroppen er fyldt med ekstra hormoner.
Jeg ved godt det nok skal gå alt sammen, men det virker bare lige lidt for uoverskueligt lige nu...
Og så kan jeg slet ikke forestille mig hvad så hvis jeg bliver gravid i denne inseminationsbehandling.. Selvfølgelig er det fantastisk hvis det sker. Men lige nu kan mit hoved ikke kapere det sammen med søgning af nyt job etc..
Tak for din tid.
Knus
Birgitte