BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SÃ¥ blev det min tur

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

SÃ¥ blev det min tur

Indlægaf Mulle » tors, 03. februar 2011 20:31

Øv øv har kastet op hele dagen og haft dårlig mave. Er blevet smittet af vores søn Jeppe som kastede op tirsdag aften. Har spist 10 pomfritter og 1 pære hele dagen og kan ingenting holde i mig.

Den 1 febuar var jeg til Md scanning og vi fik en meget dejlig overrasskelse -nemlig at vi venter os en pige og at alt så ud som det skulle.
Hilsen Mulle
Mulle

Re: SÃ¥ blev det min tur

Indlægaf Stinna30 » tors, 03. februar 2011 23:15

Tillykke med den lille pige :love5: Håber, du snart bliver rask - omgangssyge er bare så træls.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Mulle » tors, 03. februar 2011 23:38

Hej Stinna30
Tak
Er bare bekrymret for den lille fordi jeg har ikke kunne holde væske i mig. Og har været i kontakt med lægen. Er ikke klar over hvor længe man kan lade det stå til hvis ikke væsken vil blive i systemet.
Det lød til på lægen at der skulle gå mere en 24 timer og det er der ikke endnu.
Hilsen Mulle
Mulle

Indlægaf Mor til Alma » tirs, 15. februar 2011 12:53

Tror ikke det gør noget der går over 24 timer...

eller jeg kastede konstant op de først 4måneder af min første graviditet, og i perioder kunne jeg slet ikke holde noget i mig og var dehydreret, andre gange var det kun en gang om dagen jeg kastede op og holdt mere mad i mig..

Og kun en enkelt gang i de 4mdr. overvejede de at indlægge mig så jeg kunne få noget væske i et drop, fordi jeg var så dehydreret at jeg ingen ting kunne... Men gik over efter 2-3 dage og nåede aldrig at blive indlagt..
Billede
Mor til Alma

Indlægaf pivpiv » tirs, 15. februar 2011 13:20

puha god bedring.
Herhjemme er både jeg og manden syg.
I går spiste eller drak jeg intet og sov med spanden lige ved hovedet. I dag drikker jeg en smule - har drukket et helt glas saft indtil videre.
Men før middag kom manden hjem og nu ser han ca lige så jammerlig ud som jeg gjorde i går :(
Nu håber vi bare knægten går fri - han var dog lidt utilpas i weekenden sådan on off.
Tillykke med den lille pige
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf HeidiBH » man, 21. februar 2011 13:22

Ihh tillykke med jeres lille pige.. :D Har i snakket navne?? :D

Håber du snart bliver rask igen.. Har også flere i min omgangskreds der har ligget syge... 7-9-13 er vi herhjemme gået fri.. Håber vi slipper helt for det..

Men rigtig god bedring..

Knus
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Mulle » man, 21. februar 2011 13:41

Til HeidiBH
Jeg var heldigvis kun syg i 2 dage men der gik flere før min appetit og mave havde det godt igen.
Håber ikke for jer at i bliver ramt af sygdom for det er så hårdt.
Takker for lykkeønskningen og vi er bare så glade for at vi venter os en pige især fordi vi har en dreng i forvejen. Vi har talt om navne og det er vel nok heldigt at det viste sig at være en pige vi har i vente for ville godt nok have svært ved at finde på et drengenavn.
Hilsen Mulle
Mulle

Tilbage til Ordet er frit