Tirsdag kl. 16 slutter min 5½ uge lange ferie og fra onsdag er jeg igen en af de mange millioner lønslaver her i danmark der valfarter på arbejde 5 dage om ugen.
Jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af? at det allerede er efterår og der er gået en vinter, et forår og en sommer og nu er det hele slut.
Men når det nu er slut, så er jeg glad for at jeg det første år kun skal arbejde 30 timer om ugen, så jeg stadig har dejlig lang tid med amalie om eftermiddagen.
Det er ikke helt sandt når jeg skriver at jeg begynder onsdag. Faktisk har jeg lige ringet ind på mit arbejde og samtalen sluttede af med at min chef sagde, du begynder bare torsdag i stedet for, for du skal ikke komme ind onsdag efter de samtaler.
Jeg skal med min mor og hendes mand på hospitalet igen på onsdag. Der skal være en samtale med min mors læge og da det hele fylder så meget i min mors og hendes mands hoved, så kan de ikke overskue det hele og vil gerne have mig med, for jeg har en tendens til at holde hovedet koldt og huske alle detaljerne. Så da jeg ringede og forklarede alt det til min chef, så var det bare så rart at blive mødt af en forstående stemme der sagtens kan forstå at jeg har brug for en dag fri af personlige årsager.
Det hele begynder at blive mere virkelig nu, med hensyn til min mors knoglemarvs transplantation. Alle hendes søskende skal møde op ude på Skejby her til formiddag og have taget blodprøver. Så nu begynder det langsommelige arbejde med at finde ud af om der er en af dem der er det perfekte match til min mor. De næste 3-4 uger kommer nok til at gå langsom og jeg håber der foreligger et svar om allerede 3 uger i stedet for 4. Hele sidste uge fik min mor kemo sprøjter og det har ikke været sjovt at se hende så syg som hun har været. Hun havde fået en brochure hvor mulige bivirkninger stod beskrevet i, hun kunne sætte et flueben ud for samtlige så det har ikke været sjovt.
Ja det var vist det hele fra mig. P.t. sidder jeg i sofaen og ser Dr. Phil og kan ikke tage mig sammen til at komme i bad, det er en af goderne ved at være på barsel