BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Regn!!!!!

Her kan du frit tale om lige det netop du har på hjertet.

Regn!!!!!

Indlægaf zoo » tors, 11. august 2011 14:43

Øv øv øv atter regn. Min elskede lille lilla Ford Ka - også kaldt Karen gik desværre bort i sidste uge. Hun har ellers været trofast. Så nu må jeg cykle hver dag......manden har den anden bil til Kolding hver dag. Vi vil lige vente at se hvad fremtiden bringer og hvilken slags bil det kræver fremover....indtil da må jeg cykle i al slags vejr :-/ Siger til mig selv hele vejen: motion er godt motion er godt motion er godt!!!!!!!!!!!
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Regn!!!!!

Indlægaf Xenias mor » tors, 11. august 2011 15:43

vi solgte min bil i nov 2009 og så har jeg cyklet siden. 6 km til og fra arbejde hver dag. Blev enig med med migselv om at jeg hellere ville bruge de penge på noget andet og hvis jeg ikke havde en bil kunne jeg jo ikke bruge den. Jeg har cyklet de sidste 2 vintre og man kan altså meget mere end man selv tror,,,godt gået zoo :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf zoo » søn, 14. august 2011 08:09

Jeg har også altid cyklet.....fik først taget mit kørekort for snart 4 år siden. Har aldrig haft behov for hverken kørekort eller bil. Men så bød muligheden sig og jeg tog kortet. Fik en lille brugt bil efterfølgende, da jeg påd et tidspunkt havde dårligt knæ og ikke kunne cykle ret meget. Man bliver hurtigt afhængig af en bil, når man har en. Har det fint med at cykle igen. Min mand arbejder gerne hjemme en gang eller 2 om ugen, så må de store indkøb falde der ;-)
zoo

Indlægaf Xenias mor » søn, 14. august 2011 11:46

Det er nemlig rigtig zoo,,,man blir nemlig afhængig af at have en bil,,,er glad for at vi solgte min :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf zoo » søn, 14. august 2011 13:35

....glemte bare jeg var på cykel i Fakta idag.......fik købt lidt for meget ;-)
zoo

Indlægaf pivpiv » søn, 14. august 2011 15:14

Uha jeg ville elske hvis jeg både kunne cykle og køre en masse, men helbredet er ikke helt enig med mig.
Dog håber jeg at jeg kommer til at pedalere lidt frem og tilbage på vejen den næste tid - er lige ved at blive skør af ikke at bevæge mig på anden måde end at gå eller sidde ved siden af i bilen.
Trænger til motion og at cykle en km eller to giver vel også lidt ;)

Jeg savner rigtig meget at kunne køre bil - men er bange for jeg ikke længere er god nok til at køre.

Vi har kun en bil og bor på landet, men ok som det er nu er det også kun hr mand der kører
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Tilbage til Ordet er frit